יעקב שחר. לכישלון המקצועי יש מחיר כלכלי (צילום: צלמוס)
יעקב שחר. לכישלון המקצועי יש מחיר כלכלי (צילום: צלמוס)

מכבי רשמה אובדן הכנסות של כ־2.5 מיליון שקל

הסיבה לאובדן ההכנסות של מכבי חיפה היא ירידה של כ־15 אחוז במכירת המנויים למשחקיה בהשוואה לעונה שעברה

פורסם בתאריך: 5.10.18 17:19

מכבי חיפה איבדה הכנסות בשווי של כשניים וחצי מיליון שקל בשל ירידה של כ־15 אחוז במכירת המנויים למשחקיה בהשוואה לעונה שעברה. מנתונים רשמיים שהגיעו ל”כלבו” עולה כי עד כה מכרה מכבי 14,100 מנויים לעומת 16,700 שמכרה הקבוצה בעונה שעברה. כל 1,000 מנויים מכניסים לקופת המועדון כמיליון שקל. ההפרש בין מספר המנויים שנמכרו בעונה שעברה לבין מספר המנויים שנמכרו העונה הוא 2,600, והמשמעות היא אובדן הכנסות בסך של כ־2.5 מיליון שקל.

מכירת המנויים הצולעת כוללת גם ירידה של כתשעה אחוזים במכירת מנויי היהלום שמחירם הוא כ־18,000 שקל למנוי. בעונה שעברה מכרה מכבי 221 מנויי יהלום, ועד כה היא מכרה 201 מנויים כאלה בלבד.

לפי דיווחים לא רשמיים, לפני שנתיים מכרה מכבי 18,000 מנויים, כך שבשנתיים האחרונות – בשל היכולת החלשה על כר הדשא וההישגים הדלים – הפסיד המועדון הכנסות בשווי של כארבעה מיליון שקל.

 

 

בשלב זה, לאחר שהקבוצה קיימה שלושה משחקי בית, לא ניתן עדיין לבחון גם את קצב מכירת הכרטיסים למשחקיה, אבל לנוכח היציעים הסגורים והקרחות ביציעים הפתוחים במשחק מול האלופה הפועל באר שבע שנערך ביום שני, סובל המועדון מאובדן הכנסות גם בסעיף זה.

מפסידה נוספת מהיכולת החלשה שמציגה מכבי בשנים האחרונות היא עיריית חיפה, שמקבלת באמצעות חברת האיצטדיון העירוני שקל אחד עבור כל מנוי או כרטיס שעובר בשערי האיצטדיון.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר