יעקב שחר. נשאר לו מקום בארון? (צילום: צלמוס)
יעקב שחר. נשאר לו מקום בארון? (צילום: צלמוס)

מדוע מעוכבת הענקת אזרחות כבוד של חיפה לשחר?

לפני שלוש שנים המליץ המתמודד על ראשות העיר ישראל סביון להעניק לנשיא מכבי חיפה יעקב שחר את התואר, ובתחילת השנה התקבלה ההמלצה. סיבת העיכוב: הבחירות

פורסם בתאריך: 17.10.18 10:02

בתחילת שנת 2018 התקבלה המלצה להעניק לנשיא מכבי חיפה יעקב שחר אזרחות כבוד של העיר על פועלו במכבי חיפה במשך כשלושה עשורים, אבל כעת מתברר שמישהו החליט להשהות את העניין, ובשלב זה שחר לא יקבל את האות.

מאחורי ההמלצה להעניק לשחר את אזרחות הכבוד עומד חבר מועצת העיר ישראל סביון שמתמודד על ראשות העיר. סביון המליץ על שחר כבר לפני יותר משלוש שנים, ובתחילת השנה התקבלה כאמור המלצתו. מאז עברו כעשרה חודשים, אך בשל הרצון בסביבתו של ראש העיר יונה יהב למנוע את הטענות כי מדובר באקט של תעמולת בחירות הוחלט ששחר לא יקבל את האות, לפחות לא עד לאחר הבחירות המוניציפליות.

 

"איכשהו זה התמסמס", אומר סביון, "יש לכך סיבות, אבל אני לא רוצה להיכנס לזה. אני מאמין ששחר יקבל את התואר לאחר הבחירות. כבר סיכמתי את העניין עם הנוגעים בדבר, ואחרי הבחירות זה יקרה. עלה חשש להעניק לו את התואר בתקופת הבחירות, אבל אני בטוח שהוא יקבל את התואר. זה מגיע לו כי הוא השקיע יותר מ־300 מיליון שקל בחיפה ועשה הרבה למען הנוער בעיר, והדרך היחידה להוקיר לו את תרומתו היא להעניק לו את תואר אזרחות הכבוד של חיפה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר