גל אלברמן. התקוות התנפצו (צילום: ניר קידר)
גל אלברמן. התקוות התנפצו (צילום: ניר קידר)

אלברמן צפוי לחזור בינואר למכבי פתח תקוה

בחלון ההעברות בינואר צפוי גל אלברמן לעזוב את מכבי חיפה ולחזור לקבוצת נעוריו מכבי פתח תקוה. חוזהו של אלברמן בן ה-35 יסתיים בתום העונה, ובמכבי לא יעמדו בדרכו אם הוא יבקש לעזוב כבר העונה לקבוצתם של הלוזונים

פורסם בתאריך: 25.10.18 08:11

גל אלברמן עשוי לעזוב את מכבי חיפה בחלון ההעברות של חודש ינואר, להצטרף למכבי פתח תקוה ולסיים את הקריירה בקבוצה שבשורותיה הוא גדל ושיחק עד לסוף עונת 2005-2004. שיחות בעניין כבר התנהלו בין כל הצדדים הרלוונטיים.

אלברמן הצטרף למכבי לפני תחילת העונה שעברה בחוזה לשנתיים, ובמועדון האמינו שהוא יוביל אותה בחזרה לקדמת הבמה לאחר שבע שנים מוצלחות במכבי תל אביב. אלברמן אף מונה לקפטן הקבוצה, אבל האכזבה מיכולתו היא גדולה. למרות שבעונה שעברה הוא שותף ב־27 משחקי ליגה מתוך 33 המשחקים של מכבי הוא סיים את העונה ללא שערים וללא בישולים. המאמן פרד רוטן לא מאמין באלברמן, והוא שותף העונה בשני משחקים, וגם בהן רק כמחליף. במשחק מול מכבי נתניה ביום שני (2:0) הוא כלל לא היה בסגל, ולמעשה מכבי כבר ויתרה עליו.

 

 

חוזהו של אלברמן בן ה-35 יסתיים בתום העונה, ובינואר הוא יהיה רשאי לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות לעונה הבאה. במכבי לא יעמדו בדרכו אם הוא יבקש לעזוב כבר העונה לקבוצתם של הלוזונים. מכבי לא צפויה לדרוש תמורה על העברתו, אך גם לא תסכים להשתתף במימון חוזהו עד לתום העונה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר