אלי גוטמן. שואף לחזק את הקשר עם האוהדים (צילום: ניר קידר)
אלי גוטמן. שואף לחזק את הקשר עם האוהדים (צילום: ניר קידר)

גוטמן מעוניין בחלוץ אולנארה מבית”ר ירושלים

מאמנה החדש של מכבי חיפה אלי גוטמן מחפש חלוץ זר שיחליף את ההולנדי מיכיל קראמר ושוקל לצרף במקומו את ארון סמואל אולנארה מבית”ר ירושלים. וגם: את מי הוא רצה כעוזר מאמן?

פורסם בתאריך: 15.11.18 13:06

מאמן מכבי חיפה אלי גוטמן מחפש חלוץ זר שיחליף את ההולנדי המאכזב מיכיל קראמר ושוקל לצרף במקומו את ארון סמואל אולנארה מבית”ר ירושלים. כעת מחכה גוטמן להחלטתו של מאמן בית”ר ניר קלינגר באשר לעתידו של החלוץ הניגרי שלא מתאים לשיטת המשחק שלו, ואם הוא ישוחרר הוא עשוי להצטרף למכבי.

לאחר הניצחון על הפועל חדרה בשבת (1:2) יצאו שחקני הקבוצה לחופשה של חמישה ימים שהובטחה להם על ידי המאמן הקודם פרד רוטן. גורמים במכבי העריכו שגוטמן יבטל את החופשה, אך המאמן הפתיע ואישר לשחקניו לנפוש למרות הזמן הקצר שעמד לרשותו להיות במחיצתם מאז מינויו.

 

 

רמי גרשון, שהמנהל הטכני המתפטר מו אלאך סימן אותו כאחד מהשחקנים שיעזוב את מכבי בינואר, צפוי לזכות באמונו של גוטמן ולשוב להרכב הקבוצה בדרבי מול הפועל חיפה שייערך מיד לאחר סיומה של הפגרה.

גוטמן מעוניין לחזק את הצוות המקצועי ולצרף עוזר מאמן נוסף שיעבוד לצדו של איתי מרדכי. השאיפה של גוטמן היא לצרף דמות שתלהיב את האוהדים הירוקים ותחבר מחדש את הקהל לקבוצה, והשם הראשון שעלה בעניין זה הוא ג’ובאני רוסו, שאיתו הוא זכה בגביע המדינה בהפועל באר שבע ובאליפות עם הפועל חיפה. אלא שלרוסו, שזכה עם מכבי בשלוש אליפויות, אין תעודת מאמן, ולפי תקנון אופ”א חייב גם עוזר מאמן להחזיק בתעודת מאמן. אגב, גם יניב קטן, שנפגש השבוע עם גוטמן, לא יוכל לשמש כעוזר מאמן מאותה הסיבה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר