הקופים הירוקים במשחק מול מכבי תל אביב. "כלום לא יעזור לכם" (צילום: צלמוס)
הקופים הירוקים במשחק מול מכבי תל אביב. "כלום לא יעזור לכם" (צילום: צלמוס)

הקופים מצטרפים לקריאה: "לא רוצים את שחר בחיפה"

לאחר הכרזת החרם על משחקיה של מכבי חיפה מסלים ארגון הקופים הירוקים את מחאתו ומכריז לראשונה: "לא רוצים את יעקב שחר בחיפה". בשבת, לפני משחק הגביע מול הפועל מרמורק, יערוך הארגון צעדת מחאה נגד נשיא המועדון

פורסם בתאריך: 20.12.18 17:35

ימים ספורים לאחר שהכריז על חרם על משחקיה של מכבי חיפה בעקבות ההפסד הביתי המשפיל למכבי תל אביב (3:1) מחריף ארגון הקופים הירוקים את מחאתו ומכריז: "לא רוצים את יעקב שחר בחיפה".

היום (חמישי) פרסם הארגון הודעה תחת הכותרת "צעדת מחאה ומחאה מול יציע הכבוד בשבת", שבה הוא קורא לחבריו ולכל אוהדי הקבוצה להצטרף לצעדת מחאה שהוא מארגן לפני משחק גביע המדינה בשבת מול הפועל מרמורק. הצעדה תצא בשעה 16:30 מהחניון של מרכז קסטרא אל האיצטדיון העירוני, והאוהדים לא ייכנסו למשחק ויפגינו ברחבת הכניסה ליציע היהלום.

 

 

בפנייתם לנשיא המועדון ולחברי ההנהלה כתבו הקופים הירוקים: "תמנו מאמן חדש, תפרסמו הודעות בתקשורת דרך כתבים כאלה ואחרים על שינויים שעומדים להיות, תנסו שוב לעבוד על האוהדים במילים יפות ובהודעות מטומטמות – כלום לא יעזור לכם. האחריות על שמונה השנים האחרונות היא אך ורק עליכם, והדבר היחיד שלא השתנה זה רק אתם. לא אתם אלה שתוציאו את מכבי חיפה מהבוץ העמוק שאתם אלה שהכנסתם אותה אליו מלכתחילה". את הפוסט סיים הארגון במילים: "לא רוצים את שחר בחיפה!".

יצוין כי בשנים האחרונות זכו הקופים הירוקים בחיבוק מצד הנהלת מכבי, ובראשה המנכ"ל אסף דב, והביקורת החריפה היא עליית מדרגה ביחסים בין המועדון לקהל, שמאס בהתנהלות, בהיעדר ההישגים, בתוצאות המביכות על המגרש וביכולת החלשה של השחקנים על המגרש.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. בני

    זה לא כול אהודים אומרים את זה רק 100 אוהדים רוצה שהוא יעזוב סתם כתבה מחופשת פעם שעברה הלכו רחוב נסגר רק 100 אוהדים גם הפעם כול מי שאומר לשחר לעזוב הוא לא אוהד הוא רק אוהד הצלחות אם כול הכבוד וצריך לעשות כבוד לשחר ולא להרוס

  2. דני

    שחר לא אשם אסף בן כשל בכל מקום שהיה הוא לא מתאים לקבוצת כדורגל את המשביר לצרכן לא ידע לנהל

  3. ליאור

    רק שחר אשם , תבדקו מה היה במכבי תל אביב בתקופת לוני שחשב שהוא המציא את הגלגל ולא הביא תארים במשך כמה שנים וברגע שעזב מכבי תל אביב פורחת .

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר