מרקו בלבול. שחקנים בכירים לא רוצים להגיע למכבי (צילום: צלמוס)
מרקו בלבול. שחקנים בכירים לא רוצים להגיע למכבי (צילום: צלמוס)

החלפת שחקנים תעלה למכבי עשרה מיליון שקל

מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול ביקש מנשיא המועדון יעקב שחר להחליף שלושה זרים ושני ישראלים בחלון ההעברות. עלות שחרורו של מיכיל קראמר תהיה נמוכה, אך אטיין ריינן וסיידובה סומא דורשים את שכרם עד תום העונה

פורסם בתאריך: 27.12.18 13:22

אם נשיא מכבי חיפה יעקב שחר יקבל את הבקשה של המאמן החדש מרקו בלבול להחליף חמישה שחקנים כבר בחלון ההעברות הקרוב צפוי תקציבה של הקבוצה לגדול בעשרה מיליון שקל.

בלבול מעוניין להחליף שלושה זרים ושני ישראלים, ולהביא במקומם שחקנים אחרים. הזרים המועמדים לשחרור הם החלוץ ההולנדי מיכיל קראמר שהצליח להמאיס את עצמו תוך זמן קצר על חמשת המאמנים שעבדו השנה במכבי, הבלם ההולנדי אטיין ריינן שהצטרף לקבוצה באמצע העונה שעברה אך מיעט לשחק ולא תרם דבר, והקשר הגינאי סיידובה סומא שהסתמן בתחילה כהברקה אך לא התאקלם במועדון ונזרק על ידי בלבול מהאימון שנערך למחרת משחק הגביע מול הפועל מרמורק (0:5).

 

 

עלות שחרורו של קראמר תהיה נמוכה מכיוון שהוא לא רוצה להישאר בארץ ומעוניין לחזור להולנד, אך ריינן וסומא דורשים את מלוא שכרם עד תום העונה. הבעיה של בלבול היא שחלון ההעברות של ינואר אינו משופע בשחקנים ברמה גבוהה, והחלפתם של שלושה זרים תביא למכבי שוב זרים מוזרים.

בלבול כאמור מעוניין לשחרר גם שני שחקנים ישראלים, כאשר מי שישוחרר בוודאות הוא גל אלברמן שצפוי לחזור לקבוצת נעוריו מכבי פתח תקוה לאחר שקיבל השנה דקות משחק בודדות. בלבול אמנם מעוניין לצרף שני ישראלים בכירים, אך ספק אם שחקנים בארץ או לגיונרים ירצו להגיע למועדון כושל שהסיכויים להצליח בו – כפי שהוכח בשנים האחרונות – הם אפסיים.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. הזויים!

    אף שחקן בכדורגל הישראלי לא שווה יותר ממשכורת 6000 שקל בחודש.קונים שחקנים שלא שווים כלום במחירים הזויים.אף אחד לא קם ואומר:המלך עירום!
    כנ"ל מאמנים שאפשר לחשוב שהם בוגרי הטכניון,נותנים להם מאות אלפי דולרים והידע שלהם(ובטח ההישגים בזירה האירופית)לא מצדיק יותר ממשכורת 6000-7000 שקל גג בחודש.אבל איך אומרים פראיירים לא מתים הם רק מתחלפים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר