גל אלברמן. עוד רכש כושל (צילום: אילן אסייג)
גל אלברמן. עוד רכש כושל (צילום: אילן אסייג)

אלברמן סיים את העונה ולא יעבור לפתח תקוה

גל אלברמן עובר טיפולי שיקום בעקבות הפציעה בקרסולו, אך עד כה לא מסתמן שיפור במצבו. בצוות הרפואי של מכבי חיפה חוששים שהוא סיים את הקריירה

פורסם בתאריך: 10.1.19 15:01

קשרה של מכבי חיפה גל אלברמן סיים את העונה בגלל פציעה קשה בקרסול והוא לא יעבור למכבי פתח תקוה בחלון ההעברות שנפתח ביום שלישי.

כזכור, אלברמן נפצע בתחילת העונה בגיד האכילס – פציעה שממנה הוא כבר סבל כששיחק במכבי תל אביב – והפעם, כך מתברר, הפציעה היא קשה במיוחד.
אלברמן עובר בחודשים האחרונים טיפולי שיקום אינטנסיביים, אך עד כה לא הסתמן כל שיפור במצבו. בצוות הרפואי של מכבי חיפה פסימיים לגבי שובו למגרשים ומביעים חשש שבעקבות הפציעה הוא למעשה סיים את הקריירה.

 

 

לפני שנה וחצי חתם הקשר על חוזה לשנתיים במכבי ואף מונה בצעד מפתיע לקפטן הקבוצה, אך תרומתו – בעיקר על כר הדשא וגם בחדר ההלבשה – היתה מזערית, והוא נחשב לעוד כישלון בסדרת כישלונות הרכש של הקבוצה. למרות החשש מפני סיום הקריירה ממשיך אלברמן בטיפולים ובכוונתו לנסות בכל זאת לשוב לשחק בעונה הבאה.

בכל מקרה, גם אם אלברמן יחזור למגרשים זה לא יהיה במכבי, שכמובן לא תחדש את חוזהו אשר יסתיים בתום העונה. מכבי פתח תקוה אמנם רצתה להשיב את השחקן שגדל בשורותיה לעונת פרישה, אבל בגלל הפציעה הקשה לא תצא ההעברה אל הפועל.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אוהד.

    כתבה פשוט לא עניינית. מה עשה לך הבן אדם? לא מספיק מסיים את הקריירה, אתה גם כותב עליו כישלון ונטל כלכלי? לך תבדוק תביא מספרים תראה מה הוא עשה ואיכשלא יהיה לא משנה מה עשה או לא עשה אין סיבה לתת לבן אדם לסיים קריירה עם טעם מר כל כך.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר