עו”ד קים רטוש. “אני אוהד מכבי שיושב ביציע המזרחי וכלל לא קשור לארגונים האלה” (צילום: יניב זלוף)
עו”ד קים רטוש. “אני אוהד מכבי שיושב ביציע המזרחי וכלל לא קשור לארגונים האלה” (צילום: יניב זלוף)

עורך דין שייצג אוהדים נגד מכבי מונה לדירקטור בחברת האיצטדיון

עו"ד קים רטוש הומלץ לתפקיד דירקטור בחברת האיצטדיון העירוני על ידי סגן ראש העיר דוד עציוני. במכבי חיפה הביעו תמיהה על המינוי בטענה שרטוש מייצג את האולטראס, וציינו כי מכבי משלמת לחברה העירונית דמי שכירות בסך של מאות אלפי שקלים בשנה. רטוש: "אני עורך דין שמייצג בתביעות את מי שפונה אלי"

פורסם בתאריך: 20.1.19 07:57

עו”ד קים רטוש – שייצג אוהדים שנתבעו על ידי מכבי חיפה בגין התנגדותם לנשיא המועדון יעקב שחר – מונה לדירקטור בחברת האיצטדיון העירוני. על מינויו של עו”ד רטוש לדירקטור המליץ סגן ראש העיר דוד עציוני, ובראש הדירקטוריון יעמוד מנכ”ל מכבי לשעבר איתמר צ’יזיק שהתמודד על מקום במועצת העיר מטעם סיעת חיפה מתחדשת של עציוני.

בעבר, בעקבות מקרה שבו הוא ייצג אוהד מארגון האולטרבויז שביקש להכניס ליציע שלט שקורא לשחר לעזוב את מכבי, התבטא רטוש בחריפות נגד הנהלת המועדון ובעליו, כינה אותם “בושה” והאשים אותם באפליה חמורה.

 

 

גורמים במכבי הביעו תמיהה על המינוי בטענה שרטוש מייצג את האולטראס, וציינו כי מכבי משלמת לחברה העירונית דמי שכירות בסך של מאות אלפי שקלים וכי היא צפויה לשכור בו שטחים במיליוני שקלים.

בתגובה אמר עו”ד רטוש ל”כלבו – חיפה והצפון”: “אני לא מעורב באולטראס. אני עורך דין שמייצג בתביעות את מי שפונה אלי. לפני כשנה וחצי סילקה מכבי אוהד ששייך לאולטראס, הוא פנה אלי בבקשה שאייצג אותו, ובמסגרת זו חקרתי את ראשי מכבי בבית המשפט. אני אוהד מכבי שיושב ביציע המזרחי וכלל לא קשור לארגונים האלה. לגבי שחר, הוא איש יקר ולדעתי מכבי לא היתה מי שהיא בלעדיו”.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר