יניב קטן. יחזור למועדון שבו גדל? (צילום: שרון בוקוב)
יניב קטן. יחזור למועדון שבו גדל? (צילום: שרון בוקוב)

אחרי ברקוביץ’: ניסיונות להחזיר גם את קטן

גורמים המקורבים לנשיא מכבי חיפה יעקב שחר ולקפטן לשעבר יניב קטן מנסים להפגיש בין השניים במטרה להחזיר את קטן למועדון בתפקיד ניהולי

פורסם בתאריך: 7.2.19 10:34

אחרי ההצעה המפתיעה של נשיא מכבי חיפה יעקב שחר לאיל ברקוביץ’ לשמש כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער של המועדון, גורמים המקורבים לשחר ולקפטן לשעבר יניב קטן מנסים להפגיש בין השניים במטרה להחזיר את קטן למועדון בתפקיד שיהיה תפור על מידותיו.

לפני שנה נערכו פגישות בין קטן לבכירים במכבי שבהן הוצעו לו כמה תפקידים, אך בסופו של דבר נפרדו הצדדים ללא הסכמה, קטן מסתובב מאז עם תחושות קשות, וההערכות היו שהוא לא ישוב למועדון שבו גדל. מקרה דומה אירע בעבר גם עם ברקוביץ’, ונראה היה שכף רגלו לא תדרוך יותר במכבי, בוודאי כל עוד שחר הוא הבעלים של המועדון. למרות ההתקפות הקשות של ברקוביץ’ על שחר, שהגיעו לשיאן בסוף השבוע שעבר עם היוודע דבר החתמתו של חלוץ הפועל ראשון לציון גיל יצחק במכבי, הודיע שחר כי הוא הציע לברקוביץ’ לשמש מנג’ר מחלקת הנוער ולהיות למעשה האיש שיוביל את שיקומה של המחלקה.

ברקוביץ’, לפי ההערכות, צפוי להסכים להצעה ולקבל סמכויות מלאות לעשות את כל מה שנדרש כדי להפוך את המחלקה ליצרנית שחקנים מובילה כפי שהיה בעבר. החשש היחיד הוא שברקוביץ’ יביא איתו את בני משפחתו כפי שקרה בעירוני נשר ובהפועל ראשון לציון. מאמנים ובעלי תפקידים במחלקת הנוער כבר חוששים לעתידם ויודעים שאם ברקוביץ’ ימונה למנג’ר מקומם אינו מובטח.

 

 

כזכור, קטן סיים את דרכו במכבי לפני תום חוזהו ופרש מפעילות לאחר שבקבוצה הוחלט כי אין לו מקום בסגל. הוא מעולם לא הסתיר את רצונו לחזור למועדון בתפקיד ניהולי, וההצעה האחרונה שקיבל היתה לשמש איש קשר בין המועדון לאוהדים ואף הובטחו לו סמכויות נרחבות. במכבי מספרים שזהו התפקיד שמיועד לו גם כעת.

“אם ברקוביץ’ וקטן יחזרו זו תהיה התגשמות של חלום עבור כל האוהדים. זה הבאז שהם צריכים כדי לחזור ולמלא את האיצטדיון העירוני בכל משחק”, אמר גורם בקבוצה שפועל כבר חודשים ארוכים כדי להפגיש בין שחר לקטן.

בעניין אחר, שחקני עבר רבים של מכבי השתתפו באזכרה לאשר עלמני – מגדולי שחקני מכבי ומאמניה בכל הזמנים – במלאת שנה לפטירתו. בלטו בהיעדרותם: ראשי המועדון, אנשי מחלקת הנוער ושחקני הקבוצה והקבוצות הצעירות. דובר מכבי דודו בזק: “לפני כחודשיים הנציח המועדון את זכרו של עלמני בטקס מרגש בהשתתפותו של שחר. קבוצת נערים א’ נקראת על שמו של עלמני, ואין הנצחה ראויה יותר מזו לאיש שתרם כה רבות”.

 

קברו של אשר עלמני. ראשי מכבי בלטו בהיעדרותם

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ירוק זוכר

    עכשיו אחרי שרפי אוסמו פינה את מקומו ?? זאת המשבצת של קטן לא יעזור!!!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר