אברהם פאס בימיו בבני סכנין. מרקו בלבול היה זה שהביא אותו לישראל (צילום: ניר קידר)
אברהם פאס בימיו בבני סכנין. מרקו בלבול היה זה שהביא אותו לישראל (צילום: ניר קידר)

פאס צפוי לשמש כעוזרו של בלבול בעונה הבאה

אברהם פאס, שמייעץ למאמן מכבי חיפה מרקו בלבול, אינו רשאי להתמנות לבעל תפקיד רשמי מכיוון שהוא משחק בליגה בגיברלטר. בתום העונה הוא יצטרף לצוות המקצועי במקום איתי מרדכי

פורסם בתאריך: 14.2.19 11:09

אברהם פאס אמנם לא מועסק עדיין בתפקיד רשמי במכבי חיפה, אך בלם העבר הספרדי של הקבוצה ושל בני סכנין אשר מוערך מאוד על ידי המאמן מרקו בלבול, אחראי על צירופם של שני הזרים החדשים שהוחתמו במכבי בחלון ההעברות בינואר: מנואל איטורה הצ’יליאני שהגיע מויאריאל הספרדית הומלץ לבלבול על ידי פאס, וקארים פריי הטורקי צורף רק לאחר שהמאמן קיבל מפאס חוות דעת מפורטת על השחקן שכללה המלצה נלהבת להחתימו.

בלבול היה המאמן הראשון של פאס בארץ והיה זה שהביא אותו לבני סכנין. אחת מפעולותיו הראשונות של בלבול בקדנציה הראשונה שלו במכבי, לאחר שהחליף באמצע עונת 2015-2014 את הסרבי אלכסנדר סטאנוייביץ’, היתה צירופו של פאס מסכנין. בתום אותה העונה שב הבלם לסכנין, והעונה הוא משחק בליגה של האי גיברלטר הסמוך לספרד. זוהי הסיבה המרכזית שבגללה הוא לא יכול להצטרף באופן רשמי לצוות המקצועי של מכבי.

בתום העונה צפוי פאס בן ה־40 לפרוש מפעילות, ובמכבי מעריכים שבלבול יבקש למנות אותו לעוזרו. בשל כך צפוי איתי מרדכי לסיים את תפקידו כעוזר המאמן בקבוצה הבוגרת, אך במכבי מאמינים כי יימצא לו תפקיד אחר במועדון.

 

 

אוהדי מכבי כבר החלו בהיערכות לקראת הדרבי החיפאי שייערך בעוד עשרה ימים ושאותו תארח הפועל. הדרבי הזה יהיה הראשון של מקסים פלקושצ’נקו במדים הירוקים לאחר שעבר בחלון ההעברות מהפועל חיפה למכבי, ובמשטרת חיפה מעריכים שהדבר יוביל לתסיסה ביציעים, ולכך מצטרפת העובדה שמכבי מחפשת נקמה לאחר שהדרבי הקודם הסתיים בניצחון ענק של הפועל (1:3). בשבוע הקרוב תקיים המשטרה פגישות עם המנכ”לים של שתי הקבוצות – אסף בן דב ממכבי ואורן שטרלינג מהפועל – ועם ראשי ארגוני האוהדים במטרה להעביר את הדרבי בשלום.

למרות שיהיה זה משחק בית של הפועל, צפויים אוהדי מכבי למלא שני שליש מיציעי האיצטדיון העירוני, והבעלים של הפועל יואב כץ יכניס לקופת המועדון כמיליון שקל.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר