איסמעילה סורו. יחבור לירדן שועה? (צילום: אילן אסייג)
איסמעילה סורו. יחבור לירדן שועה? (צילום: אילן אסייג)

מכבי ובני יהודה צפויות לסכם על מכירת סורו

אחרי ירדן שועה, שחקן נוסף מבני יהודה צפוי לעבור לירוק - הקשר איסמעילה סורו מחוף השנהב. נציג של מכבי חיפה ייצא לטורקיה במטרה להפחית את עלויות הרכישה של קרים פריי

פורסם בתאריך: 28.2.19 11:37

בשבועות הקרובים צפויות מכבי חיפה ובני יהודה לסכם על העברתו של איסמעילה סורו לכפר גלים. בחלון ההעברות בינואר, שבו סיכמו שתי הקבוצות על מכירתו של ירדן שועה למכבי, שוחחו נשיא מכבי יעקב שחר והבעלים של בני יהודה ברק אברמוב גם על האפשרות להעביר את סורו, אך אברמוב ידע כי מהלך כזה יתפרש על ידי אוהדי קבוצתו כמכירת חיסול ודחה את ההצעה שהוגשה לו.

במכבי מאוכזבים מחוסר התאקלמותו של הקשר הצ’יליאני מנואל איטורה, והכוונה היא לוותר על האופציה לרכישת כרטיסו. מנגד, בקבוצה שוררת שביעות רצון מהשתלבותו של הקשר הטורקי קרים פריי, שהוריו היו אורחי הכבוד של המועדון בדרבי. למרות שלמכבי יש עוד זמן להחליט אם ברצונה לרכוש את כרטיסו, בימים הקרובים ייצא נציג מטעם המועדון לטורקיה במטרה להפחית את העלויות הכרוכות ברכישתו.

 

 

בדיקת ה־MRI שעבר שוער מכבי חיפה עומרי גלזר, שנפצע בחימום לני הדרבי (0:0), לא לימדה על חבלה בגב או על פריצת דיסק, ואם לא תחול החמרה במצבו הוא יחזור כבר בסוף השבוע לאימונים מלאים. במכבי מאוכזבים מכך שגלזר, שהיה אמור לקבל הזדמנות מחודשת בשער הקבוצה לאחר חודשים ארוכים על הספסל, חשש לשחק לאחר שחש כאבים עזים בגבו, ולמרות שקיבל שתי זריקות הוא העדיף לא לשחק.

לגלזר, שחתום במכבי על חוזה לחמש שנים, נותרו עוד שנתיים וחצי לסיום חוזהו, אך בקיץ תיבחן האפשרות להשאיל אותו לקבוצה אחרת כדי לתת לו לצבור ביטחון ולאפשר לו לחזור ליכולת הטובה שבזכותה הוא נרכש על ידי מכבי.

הופעתו הבטוחה של השוער השלישי גיל אופק, שלא הועמד בפני מבחן רציני ולו פעם אחת על ידי שחקני הפועל חיפה, אמנם התקבלה בשביעות רצון במכבי, אך בשבת יחזור גיא חיימוב לשער במשחק מול בני סכנין.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר