רוני רוזנטל. סגירת מעגל? (צילום: ספי מגריזו)
רוני רוזנטל. סגירת מעגל? (צילום: ספי מגריזו)

רוזנטל ג’וניור עשוי להצטרף למכבי

טום רוזנטל, בנו של שחקן העבר רוני רוזנטל, עשוי להצטרף בעונה הבאה למכבי חיפה. רוזנטל ג’וניור בן ה־22 משחק כקשר קדמי בקבוצת טוביז מהליגה השנייה בבלגיה

פורסם בתאריך: 7.3.19 09:41

רוני רוזנטל, אחד משחקני העבר הגדולים של מכבי חיפה, בדרך לסגור מעגל: בנו טום עשוי להצטרף למכבי לקראת העונה הבאה. מקורבים לשני הצדדים כבר מנהלים שיחות שמטרתן היא להנחית בכפר גלים את טום רוזנטל בן ה־22, שמשחק בקבוצת טוביז מהליגה השנייה (AFC) בבלגיה. רוזנטל ג’וניור, שמשחק בעמדת הקשר הקדמי, רשם עד כה העונה עשר הופעות בליגה אך לא כבש באף אחד מהמשחקים שבהם הוא שותף. בשנה שעברה הוזמן רוזנטל לסגל הנבחרת הצעירה ורשם הופעה אחת תחת הדרכתו של המאמן מרקו בלבול, שמשמש היום כמאמן הראשי של מכבי.

כחלק מהמדיניות של מכבי להצעיר את הסגל על ידי שחקנים ממחלקת הנוער ושחקני רכש צעירים, עלה שמו של רוזנטל בראש רשימת המועמדים להצטרף לקבוצה. לקראת סיום העונה אמורים הצדדים לפתוח במשא ומתן שמטרתו היא להביא את רוזנטל לישראל.

רוני רוזנטל היה אחד מטובי החלוצים הישראלים, ובשנת 1986 הוא עזב את מכבי בדרכו לקריירה עשירה בבלגיה ובאנגליה. הוא זכור בעיקר כאחד מהגורמים המרכזיים בזכייה האחרונה של ליברפול באליפות אנגליה בעונת 1990-1989. כיום נחשב רוזנטל לסוכן שחקנים בכיר באירופה.

 

 

בעניין אחר, במכבי ניסו במהלך כל השבוע להרגיע את החלוץ מוחמד עוואד, שנכנס בשבת כמחליף למשחק מול בני סכנין (0:2) ובסיומו ירד כעוס לחדר ההלבשה. במחזורים האחרונים עוואד לא נכלל בהרכב הפותח, ובלבול מעדיף שחקנים אחרים על פניו. גורמים במועדון חוששים כי אם הוא ימשיך לעלות מהספסל הוא עשוי לבקש לעזוב את הקבוצה.

אפשרות חזרתו של ג’ובאני רוסו למועדון עלה כבר לפני כמה שבועות כששחקן העבר הקרואטי התבקש להצטרף לצוות השגרירים של המועדון, אבל בלבול פועל כדי לצרף אותו אל הצוות המקצועי.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר