שון וייסמן. נכנע ללחץ (צילום: צלמוס)
שון וייסמן. נכנע ללחץ (צילום: צלמוס)

וייסמן ויתר על חו”ל. בינתיים לפחות

מכבי חיפה והחלוץ שון וייסמן צפויים לחתום בקרוב על חוזה חדש לשלוש שנים, וזאת לאחר שהמועדון דרש מהשחקן לשוב אל שולחן המשא ומתן

פורסם בתאריך: 9.3.19 17:59

המשא ומתן בין מכבי חיפה לחלוץ שון וייסמן חודש בימים האחרונים לאחר שהשחקן ויתר על רצונו למצוא לעצמו קבוצה בחו”ל, וכעת מתכוונים שני הצדדים לחתום בקרוב על חוזה חדש.

כזכור, חוזהו של וייסמן יסתיים בסוף העונה, ולאחר שאיבד את מקומו בהרכב בעקבות מסע הרכש שערכה הקבוצה בחלון ההעברות בינואר הוא העדיף לא לחתום על החוזה שהוצע לו ולנסות למצוא לעצמו קבוצה בחו”ל. מכבי דרשה מוייסמן לחזור אל שולחן המשא ומתן, והשחקן צפוי בקרוב לחתום על חוזה חדש לשלוש שנים. החתימה תאפשר למכבי, במקרה שוייסמן יעזוב באמצע החוזה, לקבל תמורה עבור כרטיס השחקן שלו.

 

 

ההצלחה של מכבי בסיבוב השני לאחר מינויו של מרקו בלבול לתפקיד המאמן – 11 משחקים ללא הפסד ומאבק על המקום השני בליגה – החזירה את הקהל הירוק ליציעי האיצטדיון העירוני. לאחר שבסיבוב הראשון נרשמה צניחה של 20 אחוז במספר הצופים במשחקי הבית של מכבי, את העונה הסדירה הצליחה הקבוצה לסיים עם 214,150 צופים לעומת 219,200 צופים בתום שני סיבובים בעונה שעברה.

במכבי מאמינים כי לנוכח המאבק על המקום השני, עד לתום משחקי הפלייאוף יצפו במשחקיה יותר צופים מאשר בעונה הקודמת. הקבוצה מכרה בימים האחרונים כ־500 מנויים למשחקי הפליאוף העליון.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר