ג'ובאני רוסו. "תמיד כיף לחזור למכבי שהיא הבית שלי" (צילום: מכבי חיפה האתר הרשמי)
ג'ובאני רוסו. "תמיד כיף לחזור למכבי שהיא הבית שלי" (צילום: מכבי חיפה האתר הרשמי)

רוסו מונה למנהל פיתוח מנטלי במכבי

ג'ובאני רוסו מצטרף לצוות המקצועי של מכבי חיפה על תקן של מנהל פיתוח מנטלי. במסגרת תפקידו הוא יהיה אחראי על הצד המנטלי בקבוצה הבוגרת, ילווה את השחקנים הזרים, יעזור לשחקנים הצעירים להתמודד עם המעבר לקבוצה ויטפל בנושא השחקנים המושאלים

פורסם בתאריך: 19.3.19 14:40

ג'ובאני רוסו מונה היום (שלישי) למנהל פיתוח מנטלי (MENTAL DEVELOPMENT MANAGER) של מכבי חיפה, ובכך הוא מצטרף לצוות המקצועי של המועדון. רוסו יהיה שותף לכל האימונים של הקבוצה החל ביום ראשון, עם החזרה מפגרת הנבחרת.

במסגרת תפקידו יהיה רוסו אחראי על הצד המנטלי בקבוצה הבוגרת, ילווה את השחקנים הזרים ואת השתלבותם בישראל, ויעזור לשחקנים הצעירים, בדגש על אלה שיעלו מקבוצת הנוער, תוך הכוונה והתמודדות עם המעבר לקבוצה הבוגרת. כמו כן יטפל רוסו בנושא השחקנים המושאלים של מכבי, יעקוב אחר התקדמותם ויהיה עמם בקשר רציף.

 

 

רוסו אמר לאתר הרשמי של המועדון: "תמיד כיף לחזור למכבי שהיא הבית שלי. הנושא המנטלי במכבי הוא אתגר גדול מאוד עבורי. ההתמודדות של השחקנים עם הקהל, עם התקשורת ועם הלחץ היא לא פשוטה, בוודאי כשמדובר במועדון גדול כמו מכבי. עיקר העבודה הוא מול השחקנים שנמצאים בתקופות פחות טובות ולסייע לשחקנים זרים. אני הגעתי כזר לישראל ואני יודע כמה זה קשה. מכבי משקיעה הרבה כסף בזרים, ולפעמים זה לא עובד בגלל בעיות כאלה. חשוב לי שכל שחקן במכבי יעלה לכר הדשא בלי דאגות ומחשבות ויתרכז בכדורגל".

המאמן מרקו בלבול אמר לאתר הרשמי: "במקביל לבנייה של סגל שחקנים חשוב לנו מאוד לבנות סגל מקצועי. רוסו הוא איש מקצוע טוב מאוד שאוהב את מכבי, והוא יסייע לנו".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר