המרצדס שבה נהג השחקן. אף אחד בקבוצתו לא באמת הופתע
המרצדס שבה נהג השחקן. אף אחד בקבוצתו לא באמת הופתע

הכדורגלן העצור עלול להישלח למאסר של עד שנתיים

השחקן הזר שנתפס נוהג בשכרות וללא רישיון במהירות של 205 קמ"ש עומד ברף גבוה של עבירות התנועה. למרות שהוא מחזיק בחוזה לעונה נוספת הוא סיים כנראה את דרכו בקבוצתו

פורסם בתאריך: 27.3.19 15:10

הכדורגלן הזר שנתפס נוהג בשכרות וללא רישיון נהיגה במכונית מרצדס שכורה במהירות של 205 קמ"ש עומד ברף גבוה של עבירות התנועה, ואם משטרת התנועה תבקש להחמיר איתו הוא עלול להישלח למאסר בפועל של עד שנתיים.

לדבריו של עו"ד ערן עקראוי, מומחה לדיני תעבורה, "מדובר במכלול של עבירות חמורות. הוא נהג במהירות של יותר מ־100 קמ"ש מהמותר, בשכרות וללא רישיון נהיגה שתקף בארץ".

 

 

הכדורגלן חגג יום הולדת של מנכ"ל המועדון שנערכה במסעדה בתל אביב. לאחר שנתפס על ידי שוטרים שגילו בבדיקת ינשוף 773 מיקרו גרם של אלכוהול לליטר, התקשר השחקן לבעל תפקיד בכיר בקבוצה וביקש ממנו להגיע לתחנת משטרת פתח תקוה שבה הוא היה עצור. היום (רביעי) הובא השחקן להארכת מעצרו, ובדיון שנערך בדלתיים סגורות נקבע שהוא ישוחרר למעצר בית הערב בשעה 19:00. בית המשפט האריך את הצו האוסר את פרסום שמו.

שחקנים בקבוצה סיפרו כי לפני כשנה, באירוע שנערך בביתו של אחד מהם, השחקן השתכר, ומארגן האירוע אסר עליו לנהוג ודאג ששחקן אחר יסיע אותו לביתו. השחקן העצור כועס על ראשי קבוצתו שלטענתו לא דאגו ליידע אותו שעליו להחזיק ברישיון נהיגה בין לאומי. לשחקן חוזה לעונה נוספת, אך נראה כי הוא סיים את דרכו במועדון.

עדכון (21:03): בתום דיון בערעור שהגישה המשטרה על ההחלטה המוקדמת לשחרר את השחקן למעצר בית, הפך בית המשפט השלום בפתח תקוה את החלטתו והורה על המשך מעצרו של השחקן עד ליום ראשון.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משה

    נראה למי שהוא סיים את דרכו בקבוצה
    למה גולדשטיין ממציא
    איך אתם מעסיקים עיתונאי כזה חובבן

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מר גולדשטיין תמיד מה שקשור להפועל תמיד אבל תמיד שלילי

  3. אריה

    מספיק עם השטיות שלכם,בחור צעיר לבד בארץ,
    עשה טעות .בטוח שלא יעשה עוד פעם.
    תנו לו לחיות שחררו.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר