אסף בן דב. מכבי תחזור לחיפה? (צילום: צלמוס)
אסף בן דב. מכבי תחזור לחיפה? (צילום: צלמוס)

בן דב וצוק דנו בהקמת המשרדים של מכבי באיצטדיון

מנכ”ל מכבי חיפה אסף בן דב נפגש עם ממלא מקום ראש העיר נחשון צוק כדי לקדם את פתיחת המשרדים של המועדון באיצטדיון העירוני. בפגישה, שבה נכח גם מנכ"ל העירייה ג'אקי ואקים, נדונה גם האפשרות לפתוח במתחם את המוזיאון של מכבי

פורסם בתאריך: 28.3.19 11:34

מנכ”ל מכבי חיפה אסף בן דב וממלא מקום ראש העיר נחשון צוק ערכו בשבוע שעבר פגישת עבודה ראשונה מאז כניסתה של עינת קליש רותם לתפקיד ראש העיר. בפגישה, שבה נכח גם גזבר עיריית חיפה ג’אקי ואקים, הציג בן דב את ההבטחות שניתנו לטענתו למכבי בימיו של ראש העיר הקודם יונה יהב, ובהן הקמתם של משרדי המועדון במתחם האיצטדיון העירוני.

כזכור, עוד לפני חנוכתו של האיצטדיון החדש טענו במכבי כי הועברה לידיהם הצעת מחיר לשכירת שטחים במתחם האיצטדיון לצורך פתיחת משרדים, אך בעקבות סכסוך קשה בין יהב לגורמים במועדון לא יצא המהלך אל הפועל. בתגובה עזבה מכבי את חיפה ופתחה משרדים במתחם שער הכרמל בטירת כרמל, ובקרוב היא אמורה להאריך את חוזה השכירות במקום בשנה נוספת.

בפגישה בין בן דב וצוק העלה המנכ”ל מחדש את הנושא, כולל הקמת מוזיאון וחנות של המועדון, במתחם. כמו כן ביקש בן דב לבחון את האפשרות להוזיל את עלויות השכירות של האיצטדיון במשחקי הבית של הקבוצה. שני הצדדים קבעו לקיים פגישה נוספת בקרוב.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר