רועי קהת. לא רואה דשא (צילום: צלמוס)
רועי קהת. לא רואה דשא (צילום: צלמוס)

נתניה רוצה את קהת, מכבי מעוניינת במוחמד

מכבי חיפה ומכבי נתניה עשויות לרקום עסקה שבמסגרתה יעבור רועי קהת לקבוצה של סלובודן דראפיץ’ ושי ברדה, ועלי מוחמד יעשה את הדרך ההפוכה

פורסם בתאריך: 11.4.19 10:07

מכבי נתניה סימנה את רועי קהת לעונה הבאה, ובין הצדדים כבר מתנהלות שיחות באשר להצטרפותו של הקשר לקבוצתם של סלובודן דראפיץ’ ושי ברדה. קהת, שהגיע למכבי בתחילת עונת 2017-2016 נדבק בחולשה הכללית של הקבוצה בשנים האחרונות, והוא ממעט לשחק אצל המאמן מרקו בלבול.

בהפסד ביום שבת להפועל חדרה (3:1) שלח בלבול את קהת להתחמם במשך כמעט כל דקות המחצית השנייה, אך למרות היכולת המזעזעת של הקבוצה הוא לא שותף. שחקנים במכבי סיפרו השבוע כי לאחר המשחק נראה קהת זועם אך הוא לא שוחח על כך עם מאמנו.

קהת חתום על חוזה לארבע שנים בשכר של 400,000 יורו בעונה, והוא מחזיק בחוזה גם לעונה הבאה. נתניה רוצה את קהת, שמצדו הביע עניין להצטרף לקבוצה, אך עלות שכרו ודרישתה של מכבי לקבל תמורה על כרטיס השחקן שלו מערימות קשיים על העברתו. בין שני המועדונים דובר על עסקה שבמסגרתה יעבור קהת לנתניה, ואת הדרך ההפוכה יעשה הקשר הניז’רי עלי מוחמד. מוחמד חתם לאחרונה על חוזה חדש לשלוש שנים עם סעיף שחרור של 2.5 מיליון יורו.

 

 

הבלם אליסון דוס סנטוס סיים את דרכו במכבי לנוכח היכולת הדלה שהוא מציג מאז הצטרף לקבוצה לפני כמעט שתי עונות ממכבי פתח תקוה. כמו קהת, גם דוס סנטוס לא זוכה לקבל דקות משחק, ורצונה של מכבי להיפרד ממנו כבר בחלון ההעברות של ינואר לא מומש לנוכח פציעתו של הברזילאי.

שלושת ההפסדים הרצופים בפלייאוף העליון והביקורת שהוא סופג ערערו מאוד את מעמדו של בלבול, ולמרות שנראה היה כי הוא ימשיך לאמן את הקבוצה גם בעונה הבאה, הסיכויים לכך הולכים ופוחתים. הנשיא יעקב שחר כבר הבטיח לבלבול את משרת המאמן בעונה הבאה בזכות הצלחתו להעפיל עם מכבי לפלייאוף העליון, אך במקרה של איבוד הכרטיס לאירופה עשוי לגרום לכך שבקרוב יתחיל המועדון בחיפוש אחרי מאמן חדש.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר