אלמוג כהן. ניסיון העבר מלמד שמכבי מתקשה להתחרות עם קבוצות אחרות על שירותיהם של ליגיונרים בכירים (צילום: Armin Weigel, AFP)
אלמוג כהן. ניסיון העבר מלמד שמכבי מתקשה להתחרות עם קבוצות אחרות על שירותיהם של ליגיונרים בכירים (צילום: Armin Weigel, AFP)

במכבי שוב מעוניינים בכהן, שעשוי להשתחרר ללא תמורה

אם אינגולשטאט, קבוצתו של אלמוג כהן, תרד לליגה השלישית בגרמניה, יוכל השחקן לעזוב ללא תמורה. וגם: סאן מנחם על הכוונת של יוסי בניון

פורסם בתאריך: 20.4.19 09:06

אלמוג כהן, שחקנה של אינגולשטאט מהבונדסליגה השנייה בגרמניה, שמכבי חיפה רוצה לצרפו לקראת העונה הבאה, עשוי לנחות בכפר גלים מבלי שמכבי תצטרך לשלם על כרטיס השחקן שלו. בחוזהו של כהן, שחתום בקבוצה הגרמנית עד לשנת 2020, יש סעיף שקובע כי אם אינגולשטאט תרד לליגה השלישית בגרמניה הוא יהיה רשאי לקבל את כרטיסו בחינם.

כהן, שגדל בבית”ר טוברוק וממנה עבר למכבי נתניה, פתח את הקריירה האירופית שלו בעונת 2011-2010 במדי נירנברג מהבונדסליגה הראשונה. אחרי שנתיים וחצי הוא הושאל להפועל תל אביב, ולפני פתיחתה של עונת 2014-2013 הוא חזר לגרמניה, הפעם לאינגולשטאט ששיחקה אז בבונדסליגה השנייה. עם קבוצתו החדשה הוא הספיק לעלות לליגה הראשונה וגם לרדת ממנה, והשנה נאבקת אינגולשטאט על חייה בבונדסליגה השנייה.

 

 

מכבי, שכבר רצתה לצרף את כהן לשורותיה בכמה הזדמנויות בעבר, תשמח מאוד לקבל אותו ללא תמורה, והדבר יאפשר לה לעמוד בתנאי שכרו – כ־400,000 יורו בעונה – ואף לשדרג אותם כדי לשכנעו לחזור לישראל ולחתום במועדון. בכהן מעוניינות גם מכבי תל אביב ובית”ר ירושלים, והדבר לא מבשר טובות לקהל הירוק לאחר שבשנים האחרונות מתקשה מכבי להתחרות על שירותיהם של ליגיונרים בכירים שחוזרים לשחק בארץ.

יוסי בניון, המנג’ר החדש של בית”ר, לא מעוניין רק בכהן אלא רוצה לצרף גם את המגן השמאלי של מכבי סאן מנחם. המגן, שמחזיק בחוזה עד לסוף עונת 2021-2020, לא מוצא את מקומו בהרכב של מרקו בלבול, ומכבי כבר הבהירה לו כי היא לא תעמוד בדרכו אם הוא יבקש לעזוב.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר