יעקב שחר. יזכור חסד נעורים? (צילום: שרון בוקוב)
יעקב שחר. יזכור חסד נעורים? (צילום: שרון בוקוב)

נס ציונה מעוניינת בשיתוף פעולה עם מכבי

אם ס.כ נס ציונה, שעלתה למקום הראשון בליגה הלאומית, תעפיל לליגת העל היא תפנה לנשיא מכבי חיפה ששיחק בשורותיה בצעירותו בבקשה לקבל ממנה שחקנים

פורסם בתאריך: 3.5.19 08:17

סקציית כדורגל נס ציונה תפנה לנשיא מכבי חיפה יעקב שחר ותבקש ראשוניות על שחקנים שהמועדון יבקש להשאיל או לשחרר, וזאת אם נס ציונה, שבה שיחק שחר בצעירותו, תעפיל לליגת העל בתום העונה.

נס ציונה עלתה בשבת למקום הראשון בליגה הלאומית, והיא מקדימה בנקודה אחת את הפועל נצרת עילית ואת הפועל כפר סבא, כאשר עד לסיום הפלייאוף העליון נותרו עוד שלושה מחזורים.

שחר שיחק בנס ציונה כבלם בסוף שנות ה־50, ובמשך כל שנותיו כנשיא מכבי הוא הקפיד להזכיר את עברו בנס ציונה. בעונה שעברה הוזמן שחר למשחק העלייה של קבוצת נעוריו לליגה הלאומית והיה שותף לחגיגות שנערכו לאחריו, ומכבי אף השתתפה בחנוכתו של האיצטדיון החדש של נס ציונה.

אם נס ציונה תבטיח את עלייתה לליגת העל היא תפנה כאמור למכבי בבקשה לקבל ממנה שחקנים, אך היא לא הקבוצה היחידה שתעשה זאת. גם הפועל חדרה, שהעונה שיתפה פעולה עם מכבי וקיבלה בהשאלה את הקשר מוחמד אבו פאני (שכבר הספיק לחזור לחיפה) ואת המגן יהב גורפינקל (שהפך לאחד מהשחקנים המצטיינים בקבוצה), מעוניינת בהמשך שיתוף הפעולה ובהישארותו של גורפינקל, אבל במכבי ימתינו עד לסוף העונה כדי לראות היכן תשחק נס ציונה ורק אז תתקבל ההחלטה בעניינו.

 

 

בעניין אחר, לאחר הפסד 3:2 להפועל רעננה קבוצת הנוער של מכבי שוב הסתבכה בתחתית ליגת העל לנוער, ומחר (שבת) היא תארח את הפועל באר שבע מהמקום הרביעי בניסיון להימנע מהיקלעות למשחקי המבחן מול קבוצות מהליגה הלאומית. מכבי מדורגת במקום ה־12 והיא מקדימה בשתי נקודות בלבד את מ.ס אשדוד שבמקום ה־14 אשר מוליך למבחנים.

נוסף על כל הצרות של המאמן אריק בנדו, שניים מהשחקנים הבולטים בקבוצה – גיא דהן ומאור לוי – התגייסו לצה”ל והם נעדרים מרוב האימונים. אם מכבי תגיע למבחנים היא עשויה לפגוש את היריבה העירונית הפועל חיפה שנלחמת על העלייה בחזרה לליגת העל.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מחכה בסבלנות

    יעקב שחר, מתי נראה בארץ את ההונדה – CRV החדשה?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר