רגע הפציעה של סינטיהו סולליך. ההחלמה מתארכת (צילום: צלמוס)
רגע הפציעה של סינטיהו סולליך. ההחלמה מתארכת (צילום: צלמוס)

סולליך לא יהיה כשיר לפתיחת העונה

בבדיקה שעבר אצל רופא מומחה באירופה התבשר שחקנה של מכבי חיפה סינטיהו סולליך כי הוא לא יוכל לחזור לאימונים לפני חודש אוקטובר. וגם: מדוע מו אלאך נחת במפתיע בישראל?

פורסם בתאריך: 11.5.19 08:49

סינטיהו סולליך לא יהיה כשיר לפתיחת האימונים של מכבי חיפה לקראת העונה הבאה, ובתום בדיקה שעבר בימים האחרונים אצל רופא מומחה באירופה הוא התבשר כי יהיה כשיר לחזור לאימונים לא לפני חודש אוקטובר.

סולליך נפצע לפני כשלושה חודשים במהלך משחק מול הפועל חדרה, עבר ניתוח לשחזור רצועת הברך שנקרעה, וכעת הוא נמצא בעיצומו של הליך שיקום ארוך.

מו אלאך, לשעבר המנהל הטכני של מכבי, הגיע לארץ במפתיע בתחילת השבוע וסיפר למקורביו כי מטרת ביקורו בישראל היא לפתוח במשא ומתן עם כמה שחקנים מליגת העל עבור ויטסה ארנהיים, שאליה הוא חזר בתפקיד המנהל הספורטיבי לאחר שעזב את מכבי. אלאך מגלה עניין רב בעלי מוחמד ממכבי נתניה וגם במוחמד עוואד שאיבד לאחרונה הרבה ממניותיו במכבי.

 

 

אם מכבי תעפיל למוקדמות הליגה האירופית, שייפתחו כבר בתחילת חודש יולי, תצא הקבוצה לשני מחנות אימונים שיתקיימו בזה אחר זה בשתי מדינות שונות, והכל כדי להגיע מוכנה למפעל האירופי.

סוכניו של ג’ורג’ מנדז’ק הודיעו למכבי כי הם אמורים לקבל את תשובת אופ”א לבקשתם לבטל את חוזהו של השחקן בספרטק פראג הצ’כית, וכי הם מאמינים שעד לסוף חודש מאי הוא יוכל לחתום במכבי לעונה הבאה. כזכור, הקשר הקמרוני פנה לאופ”א בבקשה שזו תבטל את החוזה, שלטענתו הוא לא חוקי ולכן הוא לא מחויב לו.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר