ג’ורג’ מנדז’ק. גם לספרטה פראג יש מה לומר (צילום: צלמוס)
ג’ורג’ מנדז’ק. גם לספרטה פראג יש מה לומר (צילום: צלמוס)

מנדז’ק זומן לאליפות אפריקה ומתרחק ממכבי

ג’ורג’ מנדז’ק זומן לסגל נבחרת קמרון לגביע אפריקה לאומות, ואם הוא יוחתם במכבי חיפה הוא יחמיץ את ההכנות לעונה הבאה ואת המשחקים הראשונים במוקדמות הליגה האירופית

פורסם בתאריך: 16.5.19 08:25

אל מכלול השיקולים של מכבי חיפה אם להחתים את הקשר ג’ורג’ מנדז’ק לעונה נוספת הצטרף בימים האחרונים שיקול נוסף – מנדז’ק זומן לסגל נבחרת קמרון לגביע אפריקה לאומות שתתקיים לראשונה בחודשים יוני ויולי, לאחר סיום הליגות באירופה. אם מנדז’ק יישאר במכבי הוא יחמיץ חלק גדול מאימוני פתיחת העונה של הקבוצה ויחמיץ את ההכנות למוקדמות הליגה האירופית אם מכבי תזכה בכרטיס לאירופה.

שיקול מרכזי נוסף הוא הסטטוס של מנדז’ק. עד מחר (שישי) בחצות אמורה קבוצתו הצ’כית ספרטה פראג להגיש לאופ”א כתב הגנה בעניין תביעתו של הקשר שדורש לקבל את כרטיס השחקן שלו ללא תמורה. אם כתב ההגנה לא יוגש יהפוך מנדז’ק לשחקן חופשי.

אם מנדז’ק יוחתם הוא יוכל לחזור למכבי לא לפני 8 ביולי, וזאת אם נבחרתו תודח בשלב הבתים, ויקבל עשרה ימי חופשה לפחות, כך שהוא ייעדר מסיבוב המוקדמות הראשון בליגה האירופית. הצלחה של נבחרתו תביא לחסרונו גם בסיבוב השני.

 

 

לאחר החתמתו של טוראי סיהאו, קפטן נבחרת גמביה עד גיל 20, והגעתו של עוסמאן דראמה הצרפתי להתרשמות, סקאוט מטעמה של מכבי יצא בימים האחרונים לטורניר של שחקנים צעירים שנערך בגאנה במטרה לאתר שחקנים צעירים עם פוטנציאל שניתן להשביחם לקראת הצטרפות אפשרית לקבוצה. דראמה בן ה־26 שיחק בעבר באיטליה ובשנים האחרונות בפורטוגל, אך עברו הפלילי – בעבר הוא הורשע בגניבה מנערת ליווי ובתקיפת טרנסג’נדר – גורם לחששות באשר לצירופו. גורמים במועדון טוענים שהחתמה של שחקן עם רקורד התנהגותי בעייתי נועדה מראש לכישלון, ומצביעים על הסיפורים שיוצאים מהיריבה העירונית שהחתימה את גבריאל תמאש למרות רזומה בעייתי מחוץ למגרש.

מוחמד עוואד, שירק על שחקן הפועל חדרה יהב גורפינקל בהפסד 2:0, הושעה מכל פעילות ונראה כי הוא סיים את דרכו בקבוצה. השעייתו תסתיים היום, אך המאמן מרקו בלבול לא מתכוון לשתפו בשני המשחקים שנותרו עד לסיום העונה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר