מאור בוזגלו. ימשיך לחפש תחנה אחרת בקריירה (צילום: ניר קידר)
מאור בוזגלו. ימשיך לחפש תחנה אחרת בקריירה (צילום: ניר קידר)

בוזגלו ביקש להצטרף, מכבי השיבה בשלילה

מאור בוזגלו פנה ליעקב שחר בבקשה לחזור לקדנציה שלישית במכבי חיפה, אך לאחר התייעצות עם המאמן מרקו בלבול השיב המועדון כי הוחלט לדחות את הפנייה

פורסם בתאריך: 22.5.19 09:59

מאור בוזגלו פנה למכבי חיפה בבקשה לחזור לקדנציה שלישית בקבוצה, אך המועדון השיב לו כי הוא לא מעוניין בשירותיו.

מקורב לבוזגלו סיפר ל"כלבו – חיפה והצפון" כי לאחר הכישלון במשא ומתן בין השחקן לבית"ר ירושלים הוא היה מעוניין להצטרף למכבי ואף פנה בעניין לנשיא המועדון יעקב שחר, אך בהתייעצות עם המאמן מרקו בלבול הוחלט להשיב בשלילה לפנייה.

 

 

בוזגלו נמצא בנתק עם בית"ר, שבשורותיה הוא שיחק העונה, ולאחר מינויו של יוסי בניון למנג'ר המקצועי של הקבוצה מהבירה התברר לו כי הוא לא רצוי בבית"ר. כזכור, בעונת 2018-2017 החל בוזגלו את הקדנציה השנייה שלו במכבי, ולאחר תקופת החלמה ארוכה מקרע ברצועות הברך הוא שב לשחק, אך לאחר ששותף בחמישה משחקים בלבד הוא נפצע שוב. בעקבות פציעותיו הרבות סירבה מכבי לדרישותיו הכספיות והוא עזב את המועדון וחתם בבית"ר.

מקורבו של בוזגלו הוסיף ואמר ל"כלבו – חיפה והצפון" כי הקשר היה מוכן להתפשר על שכרו מכיוון שמכבי היא אחת מהקבוצות הבודדות בארץ שיכולות לספק לו אתגר מקצועי. במכבי טוענים כי ההחלטה לדחות את פנייתו היתה מקצועית, שכן בלבול כבר סימן לקראת העונה הבאה שחקן אחר בעמדה של בוזגלו.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אניהו ירוק

    לדייק: גם לאחר הפציעה והטיפול המסור בו מטעם מכבי הוא סרב להצעת תנאים טובים ממה שקיבל בבית"ר, אבל עכשיו כבר יצא למשפחה שם בעייתי מבחינת אווירה ואף קבוצה גדולה לא תרצה בו. מציע לו לפנות לסקציה נס ציונה.

  2. עופר

    הוא ואבא שלו חוצפנים,ירקו לבאר ממנה שתו. הדבר האחרון שאנחנו צריכים זה את יעקב בוזגלו. חוץ מזה , זה סיכון גדול לקחת אותו עם ההסטוריה הרפואית שלו. מקצועית, בעמדה שלו יש את סולליך שיתרום יותר ממנו ואולי יביאו עוד שחקן לעמדה הזו. אבל אין לו מה להיות מודאג כי יעקב אמר שלמאור יש הצעות מקבוצות מכל 5 הליגות הגדולות באירופה. אם סלאח יעזוב את ליברפול יכול להיות שהם ייפנו אליו, בכל זאת הם משחקים באותה עמדה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר