הלוגו של הקונטרה. “אנחנו צמאים שם במזרחי להיות שותפים לאווירה ולדחיפה של הקבוצה” (צילום מתוך דף הפייסבוק “הקונטרה - ירוק-לבן כמו פעם”)
הלוגו של הקונטרה. “אנחנו צמאים שם במזרחי להיות שותפים לאווירה ולדחיפה של הקבוצה” (צילום מתוך דף הפייסבוק “הקונטרה - ירוק-לבן כמו פעם”)

קבוצת אוהדים חדשה קמה למכבי: הקונטרה

לאחר משחק הבית האחרון של העונה קמה למכבי חיפה קבוצת אוהדים חדשה בשם הקונטרה - ירוק-לבן כמו פעם. המטרה: לחבר בין יושבי היציע הצפוני לקהל בשאר היציעים

פורסם בתאריך: 23.5.19 10:20

ביום שני, יממה לאחר משחק הבית האחרון של העונה מול מכבי תל אביב (1:1) התבשרו אוהדי מכבי חיפה על הקמתה של קבוצת אוהדים חדשה בשם הקונטרה – ירוק-לבן כמו פעם.

בדף הפייסבוק שפתחה הקבוצה נכתב: “אלה אנחנו מהבלונים ביציע המשפחות. אנחנו בטוחים ששאלתם את עצמכם מה נסגר שם ביציע המצחיק הזה. אנחנו לא אולטראס, לא ארגון אוהדים וגם לא רוצים להיות. אנחנו בסך הכל אנשים נורמטיביים שמטורפים על כדורגל, מדברים על כדורגל ומחוברים למשחק 90 דקות, והכי חשוב – אוהבים את מכבי חיפה ומכורים לצבעי הירוק והלבן. אחרי כמה שנים שבהן היציע הצפוני הוא היחיד שמורגש, כולנו מבינים שיש בעיה. האיצטדיון הזה הוא מדהים אבל הוא עדיין לא בית ובטח לא מבצר. כולנו מתגעגעים לימים היפים בסבא אליעזר, לגיהינום בגימל, לקונטרה של יציע 5 ולהצטרפות של יציעים 2 ו־4 שהפכו את קרית אליעזר לבמה פסיכית ומפחידה. אנחנו צמאים שם במזרחי להיות שותפים לאווירה ולדחיפה של הקבוצה. התפקיד שלנו בקונטרה הוא להיות חוליה מחברת בין הצפוני לבין הקהל הרחב והגדול כדי שביחד נהיה קהל אחד”.

חברי הקונטרה מבקשים מיושבי היציע הצפוני לשתף איתם פעולה: “אנחנו מעריכים את כל הארגונים וקוראים לכולם להתאחד. בואו נשיר ביחד שירים קלילים, פשוטים וקליטים, בואו נחזור להיות הקהל של מכבי חיפה”.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מעריץ

    מה הידיעה פה? כולנו קראנו את המילים האלה בפייסבוק מה חידשת?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר