ירדן שועה מעלה את מכבי חיפה לאירופה. יתחיל בקרוב שירות לאומי (צילום: צלמוס)
ירדן שועה מעלה את מכבי חיפה לאירופה. יתחיל בקרוב שירות לאומי (צילום: צלמוס)

שועה ביקש ממכבי להעמיד לרשותו מאמן מנטלי

ירדן שועה ביקש מראשי מכבי חיפה לצרף את המאמן המנטלי יגאל הילל. במועדון מעדיפים להצמיד לו שחקן עבר של הקבוצה. וגם: מה עושה אלון חרזי בפולין?

פורסם בתאריך: 30.5.19 11:45

ירדן שועה פנה לראשי מכבי חיפה וביקש להעמיד לרשותו מאמן מנטלי שיעבוד איתו באופן אישי. שועה מעוניין שלתפקיד ימונה יגאל הילל, ששימש בעבר כמאמן מנטלי בבית”ר ירושלים ובקבוצות נוספות. עם זאת, במכבי אין כוונה לצרף את הילל, לפחות בשלב זה, והמועדון מעדיף להעמיד לרשותו של החלוץ את אחד משחקני העבר של הקבוצה – אלון חרזי או ג’ובאני רוסו.

בתוך כך, שועה עבר השבוע את המיונים לפני תחילת השירות הלאומי במסגרת האגודה להתנדבות, והוא יוכל לשחק בעתיד בנבחרת ישראל. החלוץ, שקיבל פטור משירות צבאי בשל בעיות אישיות, יחל את השירות הלאומי בעוד כשבועיים כמנטור לשחקני מחלקת הנוער של מכבי.

 

 

בעניין אחר, חרזי נמצא בימים אלה בפולין לרגל אליפות העולם בכדורגל עד גיל 20, שם הוא עוקב אחר הרכש הצעיר החדש של מכבי איקוום אוטין. אוטין, קפטן הנבחרת הצעירה של ניגריה, חתם במכבי על חוזה לארבע שנים, וחרזי אמור להעביר לראשי המועדון חוות דעת אם להשאיר את המגן השמאלי הניגרי בסגל הקבוצה או להשאיל אותו לקבוצה אחרת שבה הוא יצבור ניסיון.

מכבי מעוניינת להחליף את כל החוליה האחורית של הקבוצה. השבוע שוחרר הבלם ההולנדי אטיין ריינן, והבא בתור שיקבל הודעת שחרור הוא הבלם הברזילאי אליסון דוס סנטוס. מכבי היתה שמחה להיפטר גם מרמי גרשון ומחוזה העתק שלו שנאמד ב־450,000 יורו בשנה, אך עד כה לא נמצאה הקבוצה שמעוניינת בשירותיו. אגב, לנוכח המהומה שנוצרה בעקבות חתונתו של מונאס דאבור שלא יוכל לשחק בשני המשחקים הקרובים של נבחרת ישראל, גרשון, שיתחתן ב־13 ביוני עם ארוסתו נטע אלחמיסטר, תיאם עם מכבי על הצטרפותו לאימונים שלושה ימים לאחר החתונה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר