רמי גרשון. המשא ומתן יימשך אחרי החתונה (צילום: צלמוס)
רמי גרשון. המשא ומתן יימשך אחרי החתונה (צילום: צלמוס)

התנאים של קהת וגרשון: פיצוי כספי וכרטיס ביד

במכבי חיפה מעוניינים להשתחרר מהקשר רועי קהת ומהבלם רמי גרשון, אך אלה מחזיקים בחוזים גבוהים ודורשים פיצוי כספי ושחרור ללא תמורה. וגם: מרקו בלבול ביקש מיעקב שחר לחדש את חוזהו של ג’ובאני רוסו לעונה נוספת בצוות המקצועי

פורסם בתאריך: 9.6.19 17:42

גובה הפיצוי הכספי הוא סלע המחלוקת בין מכבי חיפה לרועי קהת ולרמי גרשון בשיחות שמתנהלות בין הצדדים על סיום דרכם של השניים בקבוצה. קהת מחזיק בחוזה לעוד עונה אחת בשכר של 400,000 דולר, והוא לא מוכן להתפשר ודורש את מלוא שכרו ואת כרטיס השחקן שלו ללא תמורה. לגרשון יש חוזה ענק לעוד שלוש שנים בשכר של 450,000 יורו לעונה, ובניגוד לקהת הוא מוכן לוותר על חלק קטן מהסכום אך גם הוא דורש לקבל את כרטיסו בחינם. ביום חמישי תיערך חתונתו של גרשון עם הדוגמנית נטע אלחמיסטר, והמשא ומתן בינו לבין מכבי יימשך רק לאחר החתונה.

בכל מקרה, קהת וגרשון, כמו גם שחקנים נוספים שצפויים להשתחרר ממכבי, זומנו לתחילת האימונים ב־16 ביוני, ובשלב זה נראה כי המועדון לא יחזור על מהלך של נידוי שחקנים – דבר בגינה הוא הועמד בעבר לדין וחויב לשלם סכומי כסף גדולים למנודים. ההחלטה אם לצרף את השחקנים שאינם נמצאים בתוכניות המקצועיות של המאמן מרקו בלבול תתקבל רק סמוך למועד היציאה למחנה. המושאלים עמית זנטי ואופיר מזרחי לא זומנו לפתיחת האימונים והם יושאלו גם בעונה הבאה.

בעניין אחר, בלבול ביקש מנשיא מכבי יעקב שחר לחדש את חוזהו של ג’ובאני רוסו לעונה נוספת בצוות המקצועי. חוזהו של רוסו במכבי הסתיים, ובלבול מעריך את העבודה שהוא עשה כמנהל פיתוח מנטלי וכאחראי על הקשר בין המאמן לשחקנים. בלבול מבקש לעבות את הסגל המקצועי והוא מחפש מאמן כושר ועוזר מאמן לאחר שערן שדו חתם בגוואנגז’ו הסינית של ערן זהבי ודיא סבע, ולואיס בואה מורטה עזב לאברטון האנגלית.

 

 

מכבי הודיעה על מינויו של לואיס ויסנטה מתאו למנהל המקצועי של מחלקת הנוער. לפני כשלושה חודשים הגיע ויסנטה מתאו לראשונה לישראל והציג בפניו של נשיא המועדון יעקב שחר את משנתו המקצועית. שחר התרשם אך סירב לדרישתו של הספרדי לקבל סמכויות ניהול נרחבות, והמאמן עזב את הארץ מבלי להגיע לסיכום. לפני כשלושה שבועות הוא הגיע לישראל בשנית, והשבוע כאמור הודיעה מכבי על מינויו. עוד ציינו במועדון כי גם מועמדותו של איציק עובדיה נבחנה, אך בסופו של דבר מונה ויסנטה מתאו.

כדי להקל על התאקלמותו של המנהל המקצועי החדש צפויה מכבי לצרף את שחקן העבר שלה פטריסיו סייג, שגם ישמש לו מתורגמן וגם יאמן את אחת מקבוצות המחלקה.

יוסי ג’נח, שאימן בעונה החולפת את קבוצת נערים א’ וזכה איתה בגביע המדינה, עזב את המחלקה אחר שלוש שנים. ג’נח, ששימש גם כעוזרו של אריק בנדו בקבוצת הנוער, יאמן בעונה הקרובה את קבוצת הנוער של הפועל חדרה מליגת העל.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר