אייל ארד. יסייע בעצירת ההגירה השלילית? (צילום: ניר קידר)
אייל ארד. יסייע בעצירת ההגירה השלילית? (צילום: ניר קידר)

עמותת שינוי בחיפה שכרה את שירותיו של אייל ארד

העמותה שהוקמה ביוזמתו של איש העסקים גד זאבי במטרה לפתח את העיר, שכרה את שירותיו של היועץ האסטרטגי כדי לשווק את "חיפה 2070" - תוכנית כלכלית, חברתית ואורבנית שנועדה לפתח את חיפה

פורסם בתאריך: 30.1.18 13:02

עמותת שינוי בחיפה, שהוקמה ביוזמתו של איש העסקים גד זאבי ואנשי עסקים נוספים במטרה לפתח את העיר, שכרה את שירותיו של היועץ האסטרטגי אייל ארד כדי לשווק את תוכניתה "חיפה 2070" – תוכנית כלכלית, חברתית ואורבנית שנועדה לפתח את חיפה ולהפוך אותה למטרופולין של הצפון. חברים בעמותה כבר פנו לדמויות מפתח והציעו להם להתמודד על ראשות העיר.

ארד נחשב לאחד מהיועצים האסטרטגיים המובילים בארץ, והוא זה שביחד עם מוטי מורל וארתור פינקלשטיין הצליח להושיב את בנימין נתניהו על כס ראש הממשלה בבחירות בשנת 1996, ובהמשך סייע לבחירתם של אריאל שרון ואהוד אולמרט לראשי ממשלה.

 

 

מהעמותה נמסר: "העמותה עובדת עם טובי המומחים בישראל ובעולם כדי למצוא בחיפה פתרונות תעסוקה, חינוך ואקדמיה, תכנון מתאר של בנייה במטרה ליצור אינטגרציה בין ההר לים, פיתוח ושדרוג שירותים קהילתיים, והגברה וחיזוק של רווחת התושב בדגש על תרבות ופנאי, וכל זאת כדי לעצור את ההגירה השלילית מהעיר שנמשכת עשרות שנים וליצור הגירה חיובית של צעירים ומשפחות אליה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. רן

    "הצליח להושיב את בנימין נתניהו על כס ראש הממשלה בבחירות בשנת 1996, ובהמשך סייע לבחירתם של אריאל שרון ואהוד אולמרט לראשי ממשלה." אולי כדאי לחפש בן אדם עם עקרונות? מה קשור פוליטיקה לפיתוח עיר?

  2. יגאל אלוש רמת גן

    ״ מפעלי חיים של תקווה לישראל״ ע״י עמותת עושים את זה אחרת״ הינה האגנדה היחידה במדינה שפועלת נטו לטובת התושב ועל מנת לשווק דגם זול של הדבר האמיתי זה צחוק מציבור הבוחרים יש פתרונות וניתן לכבוש את העיר בהליכה רק המצגת ורוח הדברים הם רק מוצגים על ידי המעתיקים והחקיינים

  3. יעל

    לפתח את העיר? העמותה הוקמה על ידי גד זאבי אחרי שנבלם בפרויקט בחיפה והחליט להחליף את ראש העיר שבלם אותו
    עושה ויעשה הכל שביכולתו תחת השם של העמותה.
    אנחנו החיפאים אולי נאייבים אבל לא מטומטמים!
    חיפה אינה טרף קל

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר