פז גליקמן. "יש להוקיר את ראש העיר שעמד לצד הציונות הדתית בשנות כהונתו" (צילום: דורון גולן)
פז גליקמן. "יש להוקיר את ראש העיר שעמד לצד הציונות הדתית בשנות כהונתו" (צילום: דורון גולן)

הציונות הדתית מארגנת מפגן תמיכה ביהב

למרות שסיעת הבית היהודי עדיין לא הכריזה במי מהמועמדים לראשות העיר היא תתמוך, ייערך מחר מפגן תמיכה של הציונות הדתית בראש העיר יונה יהב. יו"ר הסיעה יואב רמתי, שאינו נמנה עם תומכיו הנלהבים של יהב, לא ישתתף באירוע

פורסם בתאריך: 12.9.18 15:41

יונה יהב ממשיך לחזר אחרי הקול הדתי, וגם אם הוא מתקשה ליצור אחריו גל של תומכים הוא בכל זאת מצליח לגייס חלקים מהציבור הזה. אחרי שקיבל את תמיכתו של סגן שר הבריאות יעקב ליצמן מיהדות התורה – תמיכה שגרמה לפילוג בסיעת שס"ג בשל התנגדותו של חבר המועצה מיכי אלפר לתמיכה ביהב – סימן ראש העיר את הציונות הדתית כיעד הבא שלו.

למרות שבסיעת הבית היהודי עדיין לא הכריזו באופן רשמי במי מהמועמדים לראשות העיר הם יתמכו, מחר (חמישי) צפוי להתקיים מפגן תמיכה של הציונות הדתית ביהב "מתוך הערכה לפועלו בכל תקופת כהונתו, תוך שיתוף פעולה מבורך ומשמעותי עם קהילת הציונות הדתית בכל שכונות העיר".

במפגן התמיכה ישתתפו יו"ר הסיעה היוצא שי בלומנטל, יו"ר צעירי הבית היהודי בחיפה פז גליקמן, סגן ראש העיר לשעבר משה שטטמן, ראש הגרעין התורני בהדר הרב שמואל ששון, יו"ר ועד קרית שמואל עמנואל דנינו, רכזת שירות לאומי בעיר נעמה טובול, וגם יו"ר הסניף החיפאי אבי קפלן. יו"ר הסיעה יואב רמתי, שאינו נמנה עם תומכיו הנלהבים של יהב, עדיין לא הביע תמיכה באף מועמד, לא ישתתף באירוע, וגורמים בבית היהודי טוענים שמטרתו הבלתי מוצהרת של המפגן היא ללחוץ עליו להכריז על יהב כמועמד הנבחר של הבית היהודי לראשות העיר.

 

 

גליקמן, רמז לבאות?

"יש להוקיר את ראש העיר שעמד לצד הציונות הדתית בשנות כהונתו וידע לקדם את חיפה".

רמתי, אמצעי לחץ?

"אנו מקיימים שיח שוטף עם כלל המועמדים על הסוגיות החשובות לבית היהודי, וטרם קבלנו החלטה מי מהמתמודדים יוכל להגשים את מטרותינו. לצערי דווקא ביום צום זה, שבו אנו מזכירים את האסון שקרא לשארית היישוב בארץ עקב הרצחו של גדליה בן אחיקם, מרשה לעצמו קומץ אינטרסנטים לחתום על תמיכה במועמד ללא סמכות ואחריות ולייצר מחלוקת במקום לכבד את הבחירות. אני מבטיח לשנות את השיטה בכל מחיר על מנת לאפשר עתיד ראוי לציונות הדתית בעיר. על זה אני נלחם ועבור זה נבחרתי. מנהיגים לא מקריבים ציבור על חשבון הכרת טוב אישית למועמד לראשות עיר. מנהיגים מקריבים מטובתם האישית למען הציבור ולמען שולחיהם".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משה

    קשקשן. מה הוא מקריב? כל מי שמכיר אותו ,את רמתי , יודע שהוא נוח לכעוס ושהוא איש של ריב ומדון. אפילו התגובה שלו מלאה בהפכפכות מצד אחד אחדות ומצד שני כל מי שלא איתו קורא עליו מלחמה.
    מר רמתי היקר. גם דמוקרטיה ניתן לנגנוב וזה מה שעשית עם החברה שלך מהגטו של אור וישועה אתם מסוכנים לציבור הסרוג. אתם מסוכנים לעיר חיפה.

  2. אהרן

    ישר כח ליואב רמתי.
    כל הכינוס הזה נראה מאולץ וממש ממש לא מייצג את הציונות הדתית בכללה.

  3. הבנתי. אתמוך בעציוני

    איך יהב קידם את הציונות הדתית? נשמח לשמוע.. זרק לכם כסף שלמונים כסגן??
    התושבים קיבלו כלום ושום דבר. קצת שיפוצים ומבנה או שניים. זה ב-10 שנות כהונה.
    אבל מה, בבית היהודי רוצים כיבודים, אצל החרדים רוצים כיבודים..
    הציבור החילוני במקום להוקיע ראש עיר שסוגר דילים מגזריים מגעילים, מאפשר ליהב
    להמשיך לרחרח אחר ישבנם של מגזרים שלא דואגים לעיר אלא רק לעצמם וחלקם..
    עצוב מאד זאת סיבה עיקרית בכשלון של חיפה. שכל מגזר בה דואג רק לשטחו ולעצמו
    וככה העיר כולה דועכת וחסרת כיוון. עינת קליש גם לא מבטיחה להוריד ארנונה.
    מה שנשאר להצביע לעציוני שמדבר על הורדת ארנונה ולא מרחרח אחר מגזרים

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כדתי המשתייך לציונות הדתית הקורא את הכתבה הנ"ל אני בעיקר עצוב. "מפגן תמיכה"??? פשוט לשפשף את העיניים ולראות האם אלו הדברים הכתובים…..

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר