עינת קליש רותם (צילום: שלומי כהן)
עינת קליש רותם (צילום: שלומי כהן)

דרישה מקליש רותם ומסגניה לקצץ בשכרם

חברות מועצת העיר סופי נקש וחדוה אלמוג דורשות מראש העיר עינת קליש רותם ומחמשת סגניה לקצץ בשכרם בגלל משבר הקורונה, והגישו לראש העיר שאילתה בנושא. "לא ייתכן שיש עובדי עירייה שיושבים בבית על חשבון החופש שלהם", הן אומרות, "והנהלת העירייה, שיושבת בבית כבר יותר מחודש, לא תירתם"

פורסם בתאריך: 23.4.20 17:17

חברות מועצת העיר סופי נקש וחדוה אלמוג מסיעת האופוזיציה יונה יהב וצעירי חיפה דורשות מראש העיר עינת קליש רותם ומחמשת סגניה לקצץ בשכרם בשל משבר הקורונה.

נקש ואלמוג הגישו שאילתה לראש העיר לקראת ישיבת מליאת מועצת העיר הבאה, שתדון בקיצוץ שכר נבחרי הציבור בעירייה. "לנוכח המצב הכלכלי ששורר בארץ בעקבות משבר הקורונה, נבקש להבין מדוע נבחרי הציבור בעיריית חיפה (ראש העיר והסגנים) אינם מקצצים בשכרם כפי שנעשה בערים אחרות כאות סולידריות עם המצב", נכתב בשאילתה, "האם מתוכנן קיצוץ בשכר נבחרי הציבור לנוכח המשבר הכלכלי ולנוכח מצבה הכספי של העירייה בעקבות המשבר (מן הסתם תהיה ירידה בהכנסות בגלל הפטור מארנונה לעסקים ואי הכנסות מהיטלי בנייה)? ואם כן, בכמה אחוזים משכר ראש העיר ובכמה אחוזים משכר הסגנים?".

 

 

נקש ואלמוג אמרו ל"כלבו – חיפה והקריות": "לצערנו, עד היום איש בהנהלת העירייה לא הרים את הכפפה ולא חשב להראות סולידריות עם קריסת המשק בשעה שאלפי עובדים במדינה נמצאים בחל"ת או מפוטרים ועצמאים עומדים בפני קריסה. יש ראשי ערים בארץ שכבר לקחו יוזמה ועשו זאת, ולכן אנו מצפות מהנהגת העיר, שגם כך טוענת שהעירייה נמצאת בגירעונות ושמצבה הכספי הוא בכי רע, לתת כתף ולקצץ בשכרם לפחות עד לסיום המשבר, ולא יקרה כלום אם גם עד לסוף שנת התקציב הקרובה. לא ייתכן שיש עובדי עירייה שיושבים בבית על חשבון החופש שלהם, והנהלת העירייה, שיושבת בבית כבר יותר מחודש, לא תירתם לכך. אנחנו קוראות לראש העיר ולסגנים לקצץ בשכרם ולהוות דוגמה אישית לציבור".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

16 תגובות
  1. רונן

    הצעה ראויה שמחייבת דיון דחוף!!!!רק תיקון קטן….. הכנסות העיריה מאגרות הבניה לא נפגעו כלל ועיקר.האגף ממשיך בעבודתו גם בקורונה.

  2. איצקו

    האם הגברת נקש והגברת אלמוג תרמו משכרן לטובת עובדי העירייה?
    עושה רושם שלא… פופוליזם זול במקום להביע סולדריות עם עובדי העירייה שיושבים בבית.

  3. בוחבוט

    קודם כל שחדוה אלמוג שמקבלת פנסיה גדולה מצהל תקצץ מהפנסיה המנופחת שלה ! חוצפנית !!!

  4. חדווה אלמוג- תנוחי !!!

    חדווה אלמוג חוצפנית שאין דברין כאלה!! היא את משכורתה ואת הפנסיה שלה תורמת? היא קיזזה משהו מכיסה הפרטי? לא. אז שלא תיכנס לכיסם של אחרים. עזת מצח שכמותה

  5. שמרית

    ניתן לקצץ בסגל עובדי העירייה המנופח, ולהפנות כספים לטובת הציבור.
    אנחנו נמצאים במצב חירום וכדאי להפנות את מרבית הכספים לטובת הכלל.

  6. עיריה מנופחת

    עיריה מוציאה 100 אלף יח"צ לרשת 13, עבור זמרים ביום העצמאות. עיריה שמנפחת תקציבים לכל מיני איגודים, עיריה שמחזיקה סגנים ויועצים רבים בשכר מופקע. בושה שזו ראש העיר.
    עיר מוכת אבטלה, וראש העיר שלה חוגג בהוצאות.
    קצת סולידריות תקצצי לכולם לענק ולקטן באנונה, תתחילי לקצץ אצלכם בעיירה בתקריבים המנופחים, הזמן לחזור לצניעות.

  7. פשוט צביעות ברמה שקשה לתאר שקיימת אצל אדם.

    הצעה ראויה אבל שאלה: האם אחרי מלחמת לבנון השנייה או השריפה בכרמל, הגברת חדוה אלמוג כשהיתה סגנית בשכר, וראש העיר יהב,
    אי פעם חשבו לקצץ בשכרם המנופח, בשכר המנופח של 5 סגניהם, ובכל שכר הבכירים המנופח בעירייה
    ולהקים בזה קרן סיוע לתושבים ולעסקים שנפגעו בחיפה ??
    לא חשבתי ככה.

  8. לקצץ בפנסיות גמלאי העירייה המנופחות. 300 מליון שקל בשנה לפנסיות!!

    ניתן לקצץ בפנסיות התקציביות הענקיות של 1,900 גמלאי עיריית חיפה בממוצע הם עם 11 אלף שקל פנסיה.
    מה יקרה אם מכל פנסיונר כולל חדוה אלמוג יקצצו 10%? הם לא ירגישו את זה.
    ועשרות המליונים שיחסכו מהפנסיות יכולים ללכת לשקם עסקים ונזקקים

  9. כוכבה

    גברת ראשת עיר בבקשה טפלי בנקיון וגיזום עצים , תרבדי את הכבישים, תהנדסי את התמרורים וסדרי את הכיכרות אחרת לא נשלם לך ארנונה, כל הרחוב שלנו .

  10. א.א.חיפה.

    לכל צרי עין לגבי פנסיונרי עיריה. אז תקשיבו טוב. פנסיה שציינתם ממש לא . רבים מהם מקבלים מתחת למשכורת המינמום שזה 5300 לנטו אם אקדמאים משכורתם מגיעה 7000ל נטו המשכורת שציינת ממש לא . העובדים שמרויחים יוצר אלה מנהלי אגפים אבח כמה שעות עבודה הם משקיעים .די אנשים מי שמקנא שילך יעשה משהו עם עצמו ישקיע שנים של לימודים. ולאחר שנים של 40 שנה זה משכורת לא משהו במקומות פרטיים היו מרויחים יותר.תניחו לנו תלכו תעשו משהו לעצמכם במקום לדבר

  11. א.א.חיפה.

    די לאנשים צרי עין.מרגיז שזורקים סכומים שממש לא כך.משכורת עיריה לאחר ארבעים משכורת כמעט משכורת מינמום שזה 5300 שקל נטו כך הוחלט בכנסת.לומר 11 אלף שקל הלואי עלי ממש לא. עובדת אקדמאית תואר ראשון ושני מגיעה לשמונה אלף נטו. כן מגיעים אלה מנהלי מחלקות . ואולי קצת יוצר מנהלי לא אוגפים מה עם שעות מרובות לא שמונה שעות אלה בלי גבול דל השקעה בשעות .ממש מרגיז. ומה עם עובדי מנהל סייעות ממש נמוך תתביישו.די לדבר שטויות .נמאס מאנשים כמוכם.לכו תעשו משהו לעצמכם תשקיעו יש תמורה.

  12. יולי

    חדוה אלמוג לא משלימה עדיין שהיא מחוץ למערכת כי הבוחרים מאסו בה וביונה יהב בגדול. בתור עובד עירייה אני חייב לציין כי הגברת אלמוג היתה יושבת הרבה ל"פגישות עבודה" בקפה שני שהבן שלה אחד ממנהלי הרשת (בכרמיאל). קייטרינג שהיה מגיע לעירייה לכל מיני קבלות פנים…איך לא ..כמובן מקשה שני… ןעוד הרבה הרבה אבל לא אפרט….אז גב' אלמוג…אין לך זכות לבקר את אף אחד. שבי בבית ודיי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  13. חייבים קיצוץ דחוף בפנסיה התקציבית בעיריה

    יש כאן תגובה שקרית לגבי הפנסיות. ממוצע הפנסיות של גמלאי העירייה אכן 11 אלף בחודש. לא צריך לגעת במי שנמוך מהשכר הממוצע אבל בכל פנסיה מעל השכר הממוצע בהחלט אפשר לקצץ. אל תתנו להם לספר סיפורים מדובר בהוצאות עתק לתקציב העיר. פנסיות מוגזמות לכל הדעות שאפשר לקצץ 10-20% בלי שמי שמקבל ירגיש מחסור בחייו. מקסימום יחליפו רכב עוד 5 שנים במקום 3. זה לא צרות עין זה הפסקת שוד הקופה הציבורית בזמן משבר כלכלי לאומי בכל העולם מקצצים בתנאים במיוחד כשמדובר כאן בתנאים מופרזים. ואם זה לא טוב לגמלאים מציע שישבתו חח.. בקיצור לקצץ בהחחט

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר