שכונת גלי כרמל בטירת כרמל (צילום: רמי שלוש)
שכונת גלי כרמל בטירת כרמל (צילום: רמי שלוש)

עיריית חיפה תשווק מגרש בטירת כרמל

העירייה תפרסם מכרז למכירת מגרש של דונם וחצי שבבעלותה בשכונה החדשה גלי כרמל בעיר השכנה. ייעוד המגרש הוא פארק עסקים

פורסם בתאריך: 22.5.17 12:26

ועדת הכספים של עיריית חיפה אישרה לקדם הליך שבמסגרתו תפרסם העירייה מכרז למכירת מגרש שבבעלותה בשכונת גלי כרמל בטירת כרמל. הוועדה אישרה את הצעת ההחלטה שיזם אגף הנכסים והשמאות של העירייה, ובהתאם לכך המליצה למועצת העיר לאשר פרסום של המכרז.

המגרש, ששטחו כדונם וחצי והוא מיועד לעסקים ולמשרדים, כלול בתוכנית המאושרת להקמת השכונה החדשה גלי כרמל, ולפי התוכנית ייעודו הוא ל"פארק עסקים". השימושים המותרים בייעוד זה הם משרדים, מבני תעשייה, אחסנה סגורה, מסחר, מסעדות, אולמי שמחות ושלוחות של משרדי ממשלה.

התוכנית להקמת שכונת גלי כרמל, שחלק ניכר מהמפורט בה כבר נבנה, משתרעת על פני שטח של 475 דונם ומאפשרת הקמת שכונה חדשה של 1,825 יחידות דיור ואזור תעסוקה חדש. במסגרת התוכנית בוצע שינוי במיקום ובייעוד השטחים שבבעלות עיריית חיפה בתחום התוכנית. במשך 40 שנה פעלה בשטח התוכנית המשתלה העירונית של עיריית חיפה, ומכיוון שבתוכנית מיועדת המשתלה למגורים, לפארק ולמבני ציבור קיבלה העירייה שטחים חלופיים – שלוש חלקות המיועדות להקמת 80 דירות חדשות, והחלקה האמורה המיועדת כאמור לעסקים ומשרדים. שלוש החלקות המיועדות למגורים נמכרו לאחרונה בסיום הליכי מכרז.

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר