נפצע מתקיפת חזיר בר. דוד סוכוי (צילום: דוברות רמב"ם)
נפצע מתקיפת חזיר בר. דוד סוכוי (צילום: דוברות רמב"ם)

תושב חיפה שנפצע מתקיפת חזיר בר משחזר את רגעי האימה (וידיאו)

"אחרי כ-150 מטר של הליכה, חזיר בר ענק התחיל לרוץ. הייתי במרחק של כ-30 מטר ממנו, הוא התחיל לרוץ באמוק, בדיוק לכיוון השני של ההליכה שלו ופגע בי 'בום' ברגל". כך תיאר הבוקר (שני) דוד סוכוי את המפגש אמש עם חזיר בר ברחוב הפרחים ברוממה החדשה

פורסם בתאריך: 18.10.21 12:32

דוד סוכוי, תושב חיפה בן 69, שנפצע אמש (ראשון) באורח בינוני, לאחר שהותקף על ידי חזיר בר ברחוב הפרחים ברוממה החדשה, תיאר הבוקר ממיטת חוליו בקריה הרפואית רמב"ם את רגעי האימה:

"אתמול, בסביבות השעה 21:00, יצאתי לטייל עם הכלב ליד הבית ברחוב הפרחים. אחרי כ-150 מטר של הליכה, חזיר בר ענק התחיל לרוץ. הייתי במרחק של כ-30 מטר ממנו, הוא התחיל לרוץ באמוק, בדיוק לכיוון השני של ההליכה שלו ופגע בי 'בום' ברגל.

 

 

"נפלתי על המדרכה, ושמתי את היד להגנה, כדי לא להיפגע בפרצוף. נשכבתי על הרצפה. הייתי בהכרה מלאה ובתפקוד מלא. ביקשתי מעוברי אורח שיזמינו אמבולנס. כעבור מספר דקות, הגיע בהתחלה פרמדיק על אופנוע, אחר כך הגיע גם אמבולנס, והגעתי לרמב"ם לחדר הלם. אותר אצלי שבר פתוח גדול שמחייב ניתוח. הבוקר עליתי למחלקה. אני מקבל יחס נהדר. אני מאוד שמח שאני כבר יכול לשבת, אבל כנראה השיקום יהיה ארוך מאוד".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. עורך דין

    קח עורך דין ותתבע את העיריה..אני הייתי תובע גם את זאת שעומדת בראש העיר בתביעה אישית!!!!

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אם המדינה אינה חכולה להגן על בטחון הפנים של אזרחיה מפני חזירי הבר,אז אבוי לביוחון האישי שלנו, לפחות עתה יש לתת לאזרח הסובל פיצויים שמגיעים לו עקב טדישותכם.

  3. הדסה

    לא ייתכן שחזירים מסתובבים זה זמן ארוך רחובות חיפה לא נעשה דבר איפה רשויות ? ואני לא חיפיית

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר