החוף השקט (צילום: בועז כהן)
החוף השקט (צילום: בועז כהן)

יושרו ההדורים: החוף השקט נפתח היום לציבור הרוחצים

ביום חמישי האחרון נפגשו נציגי העירייה עם נציגים של חברת "מפעלי ים" וחתמו על הסכם הפעלה חדש למשך שלוש שנים עם אפשרות להארכות. השירותים בחוף ישופצו על ידי החברה המפעילה

פורסם בתאריך: 10.4.22 13:29

יומיים לאחר שעונת הרחצה נפתחה רשמית, נפתח היום (ראשון) גם החוף השקט לציבור המתרחצים. פתיחת החוף התאפשרה לאחר שביום חמישי האחרון נפגשו נציגי העירייה ונציגי חברת מפעלי ים המפעילה את החוף וחתמו על הסכם הפעלה חדש למשך שלוש שנים עם אפשרות להארכה לשנה נוספת ואחריה לשנה נוספת. עוד הוסכם בין הצדדים, כי השירותים במקום יעברו שיפוץ עוד החודש במימון החברה.

בשבוע שעבר פורסם ב"כלבו – חיפה והקריות" כי פתיחת החוף מתעכבת בשל חילוקי דעות בין העירייה למפעלי ים. העירייה מצדה דרשה שהחוף ייפתח לציבור כבר ביום שישי, אלא שמנגד טענו בחברה כי העירייה חתמה עמם על הסכם הפעלה לשנה בלבד, והם לא יפתחו את החוף, אלא אם ייחתם חוזה התקשרות חדש לשנת 2022.

 

 

במכתב ששלח עורך דינה של מפעלי ים אהוד פורת ליועצת המשפטית של עיריית חיפה עו"ד ימית קליין, הוא האשים את העירייה בעיכוב בפתיחת החוף. כתב עו"ד פורת: "דומה שעיריית חיפה שברה כל שיא של חוסר תום לב במכתב השגוי, שנשלח אליי, תוך התעלמות מוחלטת מהמציאות ומאשמתה המלאה באי פתיחת חוף הרחצה במועד".

העיכוב בפתיחת החוף הביא את חברי המועצה מהמפלגות החרדיות להתערב, שכן בימי חול משמש החוף השקט חוף נפרד לציבור החרדי.

מחברת מפעלי ים נמסר: "היינו בפגישה אצל מנכ"ל העירייה ביום חמישי, והסיכום היה שנחתום על הסכם לחמש שנים. אנחנו מברכים על כך".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר