ילדים מתגודדים מחוץ לשערי בית הספר דינור
ילדים מתגודדים מחוץ לשערי בית הספר דינור

בעקבות הכתבה ב"כלבו": שערי בית הספר דינור בנווה שאנן נפתחו היום ב-09:30

אתמול פורסם, כי תלמידים שהגיעו לבית הספר דקות ספורות לפני 10:00 מצאו שערים נעולים. הם התגודדו בעשרות בכניסה, וחלקם אף עמדו על הכביש סואן. היום התמונה כבר הייתה שונה

פורסם בתאריך: 21.6.22 11:45

ניצחון להורי התלמידים בבית הספר היסודי דינור בנווה שאנן. בעקבות הכתבה ב"כלבו – חיפה והקריות", שפורסמה אתמול (שני), הסתדרות הורים התקפלה ואישרה את פתיחת שערי בית הספר היום בשעה 09:30, חצי שעה לפני פתיחת יום הלימודים.

בהוראת מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דויד מושבתים כל בתי הספר בארץ עד השעה 10:00, כחלק מהמאבק נגד משרד האוצר לשיפור תנאי המורים ושכרם. אתמול, כשהגיעו תלמידי דינור לשער בית הספר בשעה 09:50, הם מצאו אותו נעול ונאלצו לחכות בדוחק, חלקם על הכביש הסואן ליד בית הספר.

אם לתלמיד אמרה אתמול ל"כלבו – חיפה והקריות", כי מדובר במחדל בטיחותי שעלול להיגמר באסון. "האם הנהלת בית הספר תיקח אחריות?" שאלה האם.

 

 

 

היום, למרות המשך ההשבתה של הסתדרות המורים, הופתעו ההורים שליוו את ילדיהם לבית הספר, למצוא את השער פתוח כבר בשעה 09:30.

הבוקר אמרה אותה האם: "לא להאמין. הכתבה עזרה והשער נפתח מוקדם. יחד עם זאת, השמחה לא מושלמת. הסתדרות המורים הודיעה שהחינוך המיוחד מוחרג מההשבתה, אבל זה לא מדויק. בתי הספר לחינוך מיוחד כן פועלים כרגיל, אבל ילדים במסגרות החינוך המיוחד הלומדים בכיתות שילוב בבתי ספר רגילים – לא. מדובר בכיתות חינוך מיוחד קטנות ומיוחדות, ובהם כיתות תקשורת, וכולם מתחילים ללמוד בשעה 10:00 ולא בשעה 08:00 כמו בחינוך המיוחד. זה פוגע קשות בהורים שבלאו הכי מתמודדים עם קושי יום יומי".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר