שריפה בדרך בר יהודה (צילום: בני איתן)
שריפה בדרך בר יהודה (צילום: בני איתן)

השריפה בבר יהודה: המשרד להגנת הסביבה ממליץ להורות על הסתגרות בבתים בקו ראשון לאש

בעקבות השריפה במחסנים באזור התעשייה בבר יהודה, שבה הייתה מעורבת גם שריפת גגות אזבסט בשטח נרחב, המליץ המשרד להגנת הסביבה למשטרה, המנהלת את האירוע, על הסתגרות של הבתים הנמצאים בקו ראשון של קרבה למקום השריפה. זאת, כאמצעי זהירות, על אף שבשלב זה, כיוון הרוח אינו פונה לשכונות מגורים

פורסם בתאריך: 26.6.22 11:08

בעקבות שריפת המחסנים בדרך בר יהודה בחיפה שהכילו גגות אזבסט: המשרד להגנת הסביבה המליץ למשטרת ישראל להורות על הסתגרות הבתים בקו הראשון באזור השריפה.

בעקבות השריפה במחסנים באזור התעשייה בבר יהודה, שבה הייתה מעורבת גם שריפת גגות אזבסט בשטח נרחב, המליץ המשרד להגנת הסביבה למשטרה, המנהלת את האירוע, על הסתגרות של הבתים הנמצאים בקו ראשון של קרבה למקום השריפה. זאת, כאמצעי זהירות, על אף שבשלב זה, כיוון הרוח אינו פונה לשכונות מגורים.

 

מפקחי מחוז חיפה של המשרד להגנת הסביבה נמצאים בשטח השריפה ופועלים בתיאום משטרת ישראל וכבאות והצלה לישראל.

במסגרת מאמצי הכיבוי, הגיעו קצפי כיבוי אל נחל סעדיה. המשרד הנחה את רשות נחל קישון לערוך דיגומים למי הנחל ויפעל בשיתוף הרשות בהתאם לממצאים.

מוקד החירום של המשרד להגנת הסביבה והצוות במחוז חיפה של המשרד פועלים מול כלל הגורמים הרלוונטיים, בהם משטרת ישראל וכבאות והצלה לישראל, לשמירה על איכות האוויר ובריאות תושבי האזור. המשרד יבדוק את נסיבות האירוע ויפעל בהתאם לסמכויותיו.

המשרד קורא לציבור להישמע להוראות כוחות הביטחון.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר