דץ, קליש ורמתי (צילום: אביב שילה, ראובן כהן - דוברות עיריית חיפה, בועז כהן)
דץ, קליש ורמתי (צילום: אביב שילה, ראובן כהן - דוברות עיריית חיפה, בועז כהן)

קליש-רותם תעיד ביום שני הבא במשפט שמנהל רמתי נגד עו"ד ליאור דץ

בנוסף לקליש-רותם יעידו במשפט: היועצת המשפטית לעירייה עו"ד ימית קליין, היועץ המשפטי לשעבר של חברת "יפה נוף" ומנכ"ל המועצה המקומית רמת ישי איציק זכאי וסמנכ"ל הכספים של "יפה נוף" ישראל גור. רמתי הגיש תביעת לשון הרע נגד דץ בעקבות דברים שאמר עליו ברדיו חיפה

פורסם בתאריך: 3.7.22 19:01

ראש העירייה עינת קליש-רותם, היועצת המשפטית לעירייה עו"ד ימית קליין, היועץ המשפטי לשעבר של חברת "יפה נוף" ומנכ"ל המועצה המקומית רמת ישי איציק זכאי וסמנכ"ל הכספים של "יפה נוף" ישראל גור קיבלו צו זימון למתן עדות במשפט לשון הרע שמנהל חבר המועצה יואב רמתי נגד עו"ד ליאור דץ. הצו הוצא לבקשתו של בא כוחו של דץ, עו"ד אוריאל שילה, לאחר שבית המשפט אישר את זימונם לעדות, חרף התנגדותו של רמתי ובאי כוחו. העדויות יישמעו בדיון שיתקיים ביום שני הבא (11 בחודש).

 

 

בדצמבר 2020 הגיש חבר המועצה רמתי תביעת לשון הרע נגד עו"ד ליאור דץ בסך 142 אלף שקל בעקבות דברים שאמר עליו האחרון ברדיו חיפה, כאשר כינה אותו "עבריין פלילי".

בבקשתו לזמן לעדות את קליש-רותם, כתב עו"ד שילה: "בית המשפט מתבקש להזמין את ראש עיריית חיפה, עינת קליש-רותם, למתן עדות בהיותה מי שנחשפה באופן אישי למעשיו של התובע ולממצאי החקירות בעניין התובע, ומי שהנחתה את הייעוץ המשפטי בעיריית חיפה לבחון את הטענות נגד התובע, וכן כתבה למשרד מבקר המדינה מכתב התייחסות במענה לפניית משרד מבקר המדינה בעניין החשדות נגד התובע לגבי שימוש ב'חברות קש' ובשאלת ניגוד העניינים של התובע".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר