ד"ר שי קרן
ד"ר שי קרן

מנהל בית הספר האנתרופוסופי התפטר מתפקידו

דרמה במערכת החינוך: ד"ר שי קרן התפטר מתפקיד מנהל בית הספר האנתרופוסופי עלייה פחות משבועיים לאחר מינויו. הודעה נמסרה להורי התלמידים. משרד החינוך: "בימים הקרובים ימונה מנהל חדש"

פורסם בתאריך: 6.8.17 10:25

תדהמה במערכת החינוך: פחות משבועיים לאחר מינויו למנהל בית הספר האנתרופוסופי עלייה, התפטר ד"ר שי קרן מתפקידו. קרן מסר את מכתב ההתפטרות שלו ביום חמישי, והבוקר (ראשון) הוא בישר להורים על עזיבתו באמצעות מכתב ששלח בדואר אלקטרוני.

במכתבו להורים כתב קרן: "צר לי להודיעכם כי עקב סיבות אישיות החלטתי לפנות את מקומי כמנהל בית הספר האנתרופוסופי. אני סומך על משרד החינוך שיאתר את המנהל המתאים ועל העירייה שתמשיך לטפח את בית הספר המיוחד הזה".

כזכור, קרן זכה לאחרונה במכרז שקיים משרד החינוך לתפקיד המנהל במקומו של איתי פז שנשאר בבית הספר כמורה. במשרד החינוך אסרו על קרן להתראיין בנושא, והורים שעמם שוחחנו הביעו תדהמה מוחלטת מהמהלך.

ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "ד"ר קרן ביקש לא לנהל את בית הספר האנתרופוסופי מסיבות אישיות. אנו מכבדים את בקשתו ומאחלים לו הצלחה בהמשך. בימים הקרובים ימונה לבית הספר מנהל חדש".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ונותר לנו רק לקוות שימשיך ללמד בנופים… הפסד של אחד, רווח של אחר.

  2. הורה מודאג

    מעניין למה גזרו עליו שתיקה, על אף שסיבותיו מוגדרות "אישיות" ?
    אולי בגלל שהחליטו לקצץ 70% מתקציב בית הספר, אולי כי ל"מנהלים" הגדולים בעירייה לא אכפת מבית הספר המיוחד הזה,
    ובנימה פחות צינית, זה כנראה סופו של בית הספר במתכונתו הנוכחית, סופו של בית הספר הדוגל בחינוך וולדורף כפי שאמור להיות ולא למראית עין כפי שמנסה העיריה לייצר.
    לפני יותר משנה היתה פה רחל מתוקי ז"ל שדאגה לדחוף ולתמוך בבהקמתו של חינוך אנתרופוסופי בחיפה, אך לצערנו לאחר שנפטרה, העיריה רואה בחיוך זה סרח עודף ומנסה להיפטר ממנו בכל דרך אפשרית, אם זה באי עמידה בהבטחות למנהל היוצא איתי פז, בפיזור שקרים והכשלת כל נסיון לשמר את הדבר היפה הזה שהצליחו לייצר כמעט מכלום בבת-גלים – והכל בניצוחה של אילנה טרוק תחת שרביטו של ראש העיר הכושל יונה יהב.
    חבל שפרוייקט כה מדהים שגרם להורים רבים להעביר את את ילדהם לבית הספר הזה, חלקם אף מרחק של יותר מחצי שעה נסיעה לכל כיוון, יהרס בגלל פוליטיקה מושחתת .

  3. אנונימית

    אדם ראוי, משכמו ומעלה, מקווה שילמד וינהל שנה הבאה בבית ספר אחר. מהיכרות קצה עימו בתור מרצה, התלמידים רק ירוויחו.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר