בית הספר עליה
בית הספר עליה

איתי פז יישאר כמורה בבית הספר האנתרופוסופי

מקים בית הספר ומנהלו לשעבר ימשיך ללמד בו בשנה הבאה באישור משרד החינוך במחוז. אם לאחד מהתלמידים: "אנחנו מאוד שמחים. חששנו מעזיבתו של פז ומכך ששאר המורים יעזבו ביחד איתו"

פורסם בתאריך: 31.7.17 17:17

איתי פז, המנהל היוצא של בית הספר האנתרופוסופי עלייה, יישאר בבית הספר כמורה, וזאת לאחר שמשרד החינוך במחוז אישר למנהל הנכנס ד"ר שי קרן להשאיר את פז בבית הספר. פז, שהקים את בית הספר, ביקש להמשיך ולנהל את המוסד, אבל במשרד החינוך החליטו לצאת למכרז שבו נבחר קרן. במקביל ימונה לקרן מלווה פדגוגי שמכיר את שיטת החינוך ולדורף (החינוך האנתרופוסופי) שיסייע לו בניהול בית הספר, והוא גם ישתלם במרכז להכשרת מורים בשיטת ולדורף בקיבוץ הרדוף.

קרן אמר ל"כלבו-חיפה והצפון" בשבוע שעבר שאין לו ניסיון בתחום האנתרופוסופי אך הוא נחשף לשיטה ונכון ללמוד אותה. יצוין שגם את פז ליוו שני יועצים פדגוגיים – מורה מבית הספר האנתרופוסופי בקרית טבעון ומורה מבית הספר האנתרופוסופי בהרדוף, למרות שפז הגיע מהתחום וגם הקים וניהל בתי ספר אנתרופוסופיים. ביחד עם פז נשאר סגל בית הספר שהגיע אליו בעקבותיו.

 

איתי פז (צילום: רמי שלוש)

איתי פז (צילום: רמי שלוש)

 

אם לאחד מתלמידי עלייה: "אנחנו שמחים שפז נשאר בבית הספר. חששנו מאוד מעזיבתו ומכך ששאר המורים יעזבו איתו. אנחנו בטוחים שקרן יוכל להרוויח הרבה מהניסיון של פז".

מנהל המחוז במשרד החינוך ד"ר הראל סער: " אנחנו בונים כרגע את צוות בית הספר ביחד עם המנהל החדש ואפשרנו לו לצרף את פז לסגל ההוראה בבית הספר".

האם פז, שהקים את בית הספר, גם ילווה גם את המנהל הנכנס?

"לא. המנהל החדש יקבל ליווי ממכון אבני ראשה או מגורם אנתרופוסופי כדי להעמיק את הידע שלו".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר