השטח שעליו מתוכננת הקמת השכונה רמת גוראל (צילום: קובי פאר)
השטח שעליו מתוכננת הקמת השכונה רמת גוראל (צילום: קובי פאר)

הכרעה בגורל גבעת העזים – בעוד פחות מחודש

ועדת המשנה להתנגדויות של הוועדה המחוזית תדון ב-748 ההתנגדויות לתוכנית הקמת שכונת רמת גוראל - אחת מתוכניות הבנייה הגדולות בחיפה, שעליה מתוכננות לקום 2,000 דירות על שטח של 437 דונם של חורש טבעי

פורסם בתאריך: 23.8.17 12:21

מתקרבת ההכרעה בתוכנית להקמת השכונה החדשה רמת גוראל – אחת מתוכניות הבנייה הגדולות שקודמו בחיפה בשנים האחרונות. אתמול הופץ סדר היום של ישיבת ועדת המשנה להתנגדויות של הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה, שזומנה ל-18 בספטמבר, וממנו עולה כי במועד זה היא תדון בהמלצותיו של האדריכל אבי חינקיס באשר ל-748 ההתנגדויות שהוגשו לקביעותיה של התוכנית.

את התוכנית יזמה עיריית חיפה ומוצע בה להקים 2,000 דירות על שטח במורדות המערביים של הכרמל המכונה גבעת העזים, בין ארבע שכונות בדרום הרכס – רמת אשכול, רמת בגין, רמת גולדה ודניה. התוכנית משתרעת על פני שטח של 437 דונם המשופעים כיום בחורש טבעי ואשר חלות עליהם תוכניות מנדטוריות מאושרות שלפיהן מיועדות הקרקעות למגורים.

התוכנית אינה מסתכמת בהיצע דיור חדש והיא כוללת גם מערכת כבישים, מבני ציבור ובהם בית ספר יסודי ובית ספר תיכון, מרכז מסחרי ושטחי ציבור פתוחים. בשכונה מתוכננת גם מערכת שבילי אופניים שיתחברו לשכונות הגובלות בה.

חינקיס מונה לחוקר ההתנגדויות שהוגשו לתוכנית, ובחודש פברואר הן הוצגו בפניו בשתי ישיבות. לאחר מכן ביקש חינקיס לקבל מהוועדה המחוזית ומעורכי התוכנית תשובות לשאלות שעלו מההתנגדויות, ולאחר קבלתן הוא הגיש בחודש אפריל דוח המלצות באשר להתנגדויות. ההכרעה אם לאמץ או לדחות את מסקנותיו היא של ועדת המשנה להתנגדויות, שכאמור תתכנס לשם כך בעוד כחודש.

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר