הפרויקט בזלמן שניאור 21-19 (הדמיה: האדריכל אורי בלייכר)
הפרויקט בזלמן שניאור 21-19 (הדמיה: האדריכל אורי בלייכר)

היתר לפרויקט הפינוי-בינוי בזלמן שניאור 21-19

חברת שתית הודיעה לדיירי הבניין הישן על הריסתו המתוכננת בחודש מרץ. במקומו ייבנה בניין בן שמונה קומות שיכלול 43 דירות. העבודות עתידות להימשך כשנתיים

פורסם בתאריך: 5.2.18 14:35

היתר בנייה למימוש פרויקט הפינוי-בינוי שיוזמת חברת שתית, שבבעלות איש העסקים שלום שטרית, ברחוב זלמן שניאור 21-19 ברמות רמז בחיפה ניתן על ידי הוועדה המקומית לתכנון ובנייה של עיריית חיפה. ההיתר הוא להריסה של בניין ישן של 14 דירות ולהקמה של בניין בן שמונה קומות ובו 43 דירות במקומו. חברת שתית הודיעה לדיירי הבניין הישן על פינויו בחודש מרץ, אז יחלו עבודות הבנייה שיימשכו כשנתיים.

הפרויקט הוא החלק הראשון מבין שני חלקים של מיזם פינוי-בינוי רחב היקף שיוזמת שתית ברחוב זלמן שניאור ואשר תוכנן על ידי משרד רוגינסקי אדריכלים. החלק השני מתוכנן ברחוב זלמן שניאור 25-23, וגם במסגרתו מתוכננת הריסה של בניין ישן של 14 דירות והקמה של בניין בן שמונה קומות ובו 43 דירות במקומו.

 

 

מבין 86 הדירות בשני הבניינים החדשים יועברו 28 דירות לבעלי הדירות הישנות, שיקבלו דירות משודרגות ביחס לדירות שייהרסו, ושתית משווקת את שאר 58 הדירות.

שטרית: "זוגות צעירים מחפשים דירות במחירים סבירים בחיפה, ובפרויקטים האלה אנחנו מספקים להם דירות חדשות במחירים טובים ובמיקום אטרקטיבי עבור צעירים, והם מצביעים ברגליהם. נעשה הכל כדי להמשיך ולבנות פרויקטים אטרקטיביים בחיפה ולהשפיע כמה שנוכל על השארת הצעירים בה כי הם עתיד העיר שלנו".

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר