שמים את המפתחות: הכירו את שבט נכסים והשקעות

אחד השלבים המשמעותיים בחיינו הם קניה ומכירה של נכס ובכדי לעשות עסקה נכונה בשוק מלא במשתנים רצוי להעזר באנשי מקצוע טובים. פרויקט חדש ימליץ בכל שבוע על מומחי תחום הנדל"ן. הכירו את שבט נכסים והשקעות

פורסם בתאריך: 4.3.18 12:48

 

שבט נכסים והשקעות נוסדה בשנת 2006  על ידי אורן רובן, יועץ נדל"ן בכיר בעל וותק ומוניטין של 12 שנים בתחום הנדל"ן. אורן מתמחה במכירות והשכרות נכסים, שיווק פרוייקטים במסגרת תמ"א 38, בעל תואר ראשון במנהל וגישור. שבט נכסים עובדת בשיטה ייחודית ואישית הנותנת מענה ללקוח מתחילת שלבי העסקה ועד הפרט האחרון. "אני מאמין במתן שרות אמין ואישי תוך הבנת צרכי הלקוח ומיקסום הבחירה לשביעות רצונם של הלקוחות" אומר אורן. בשיחה שערכנו עם עובדי החברה הבנו כי מבחינתם שבט נכסים מתוך התחייבות להציב רף גבוה ביכולת השירות בתחום הנדל"ן ולתת ללקוחות את החוויה המקסימלית  והליווי המקצועי לאורך כל שלבי התהליך. שבט נכסים והשקעות הוקמה כמשרד בוטיק הנותן שירות אישי ומסור, לכל לקוח כבר החל מהרגע הראשון, ועובד נקודתית על מספר נכסים מצומצם, ובכך מעניק את מירב הצרכים וההתאמות לעסקה מושלמת ומוצלחת לכל הצדדים. "אני וצוות המשרד חרטנו לעצמנו מטרה מנחה להשיג למוכרים ולקונים את המחיר הטוב ביותר, בזמן הקצר ביותר ומינימום הטרדה ללקוחות" אומר אורן ומוסיף: "במהלך 12 שנותיי בתחום ברחבי חיפה והצפון אני גאה לומר ששיווקתי ומכרתי מאות דירות לזוגות צעירים, משפחות מרוצות ומשקיעים שהגיעו לעירנו המדהימה מכל קצוות הארץ ". בשנים האחרונות קבוצת שבט שיווקה מספר פרויקטים במסגרת תמ"א 38 בשכונות חיפה כדוגמאת רוממה, שער הגיא, שמשון ועוד… ובימים אלו שוקדים במרץ על פרויקט ברחוב העלייה בשכונת בת גלים.

בשבט קיימת תוכנית שיווק למכירה מקצועית במחיר מקסימלי המאפשרת לקבוע מחיר נכון לשיווק הנכס. התוכנית מתבססת על ניתוח השוואתי של מחיר הנכסים באזור, נכסים שזה עתה נמכרו ונכסים שנמצאים מעל שישה חודשים בשוק. כאמור, נתונים אלו יאפשרו לכם לקבוע מחיר שיווק נכון ועסקה משתלמת. בנוסף, לקוח שמגיע לשבט ומעוניין למכור דירה מקבל ליווי והכנה למכירה מוצלחת במטרה להעניק לנכס שבבלעדיות המשרד יתרון מובהק בשוק על פני המתחרים.

 

אורן – שבט נכסים והשקעות

 

שירותים נוספים אותם נותנים קבוצת שבט הם, הכנת טופס לקונים פוטנציאלים שמטרתו להציג את סביבת הנכס, השכונה, מי השכנים, שירותי הקהילה הסמוכים וכדומה. בנוסף, סיוע מלא  לקונים פוטנציאלים בנושא משכנתא, סיוע וליווי במתן שירותי עורכי-דין מהשורה הראשונה בתחום הנדל"ן, ליווי אדריכלי ומעצבי פנים במחירים אטרקטיביים ,ייעוץ אישי למשכנתאות ע"י יועץ בכיר עצמאי העובד עם משרדנו מספר שנים ובהצלחה גדולה ומבורכת.פרסום בפלטפורמות מקומיות, שילוט עירוני והפצה של גלויות עם פרטי הנכס בסביבתו של הנכס.

הזמן המשוער של מכירת נכס בשבט עומד על תקופה של כ-4 חודשים וכדי לעמוד ביעד זה החברה עורכת בית פתוח לקהל הרחב עם תחילת תקופת הבלעדיות. הבית והסביבה מקושטים בשלטי הכוונה ברחוב כאשר המטרה היא לחשוף את הנכס לכמה שיותר אנשים ולגרום לכולם לדעת שמשהו קורה בנכס. כל נכס המיוצג על ידי קבוצת שבט נהנה מצוות צילום מקצועי המצלם ומסריט את הנכסים. כל מוכר דרך שבט מקבל עדכון אחת לשבועיים תוך סינון ראשוני של מתעניינים וקונים לא רלוונטיים. בנוסף, הניסיון והותק של אורן רובין בתחום הנדל"ן בצפון מאפשר לשיתופי פעולה בין משרדי תיווך וסוכני נדל"ן נוספים  ברחבי העיר על מנת להתאים מתעניינים פוטנציאליים לנכסים שברשותנו . לסיכום אומר אורן: "שבט נכסים והשקעות מתאמצת יותר בשבילכם. מהרגע שתרימו אלינו טלפון ועד ליווי צמוד של מו"מ וגישור בשלבי המכירה אנחנו איתכם. העבודה האישית והליווי הצמוד הופכים את הלקוחות שלנו למרוצים והם מיד הופכים לממליצים חמים. מבחינתנו לקוח מרוצה שהשלים בעזרתנו עסקה זה הדבר החשוב ביותר ואנחנו מתחייבים לעשות הכל עבור הלקוח.

 

דירה למכירה ברחוב אילנות

הנוף מדירת בוטיק דו- מפלסי ברחוב רענן

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר