חנן ממן מנצח עם הפועל באר שבע את בית"ר ירושלים. יסתפק במענק אליפות (צילום: ניר קידר)
חנן ממן מנצח עם הפועל באר שבע את בית"ר ירושלים. יסתפק במענק אליפות (צילום: ניר קידר)

שבוע הגביע של הפועל: למה ממן לא יקבל מענק?

גם אם הפועל חיפה תניף ביום רביעי את גביע המדינה יסתפק הקפטן לשעבר חנן ממן "רק" במענק אליפות מהפועל באר שבע. הסיבה: כדי לעבור לבירת הנגב ויתר ממן על כל המענקים העתידיים מהפועל, כולל 250,000 שקל על זכייה בגביע

פורסם בתאריך: 6.5.18 13:14

חנן ממן, הקפטן לשעבר של הפועל חיפה שעבר בינואר להפועל באר שבע, כבש אתמול (שבת) במשחק הניצחון של קבוצתו על בית"ר ירושלים (1:4) שהבטיח לבאר שבעים כמעט בוודאות אליפות שלישית ברציפות ומענקים שמנים מהבעלים אלונה ברקת. אך גם אם הפועל, קבוצתו לשעבר, תניף ביום רביעי את גביע המדינה ייאלץ ממן להסתפק "רק" במענק אליפות. הסיבה: כדי לעבור לבאר שבע ויתר ממן על כל המענקים העתידיים מהפועל, כאשר לפי חוזהו בהפועל הוא היה זכאי למענק בסך של 250,000 שקל על זכייה בגביע.

בינתיים מסרבים בהפועל להירגע מנושא הכרטיסים למשחק הגמר מול בית"ר ירושלים שייערך באיצטדיון טדי בבירה. חילופי ההאשמות במועדון באשר לאחריות על היתרון שיהיה לבית"ר ביציעים נמשכים, והדבר הוביל לעימותים קשים בתוך המועדון.

 

כזכור, זה שבועיים מתכתשת הפועל עם ההתאחדות לכדורגל בטענה שהיא קיבלה 2,000 כרטיסים פחות ממה שהובטח לה, וגורמים במועדון אף איימו להגיש לבית המשפט עתירה נגד ההתאחדות. בהתאחדות דחו את הדברים על הסף, ודובר ההתאחדות שלומי ברזל הציג מסמך שלפיו מעולם לא הובטחו להפועל כרטיסים נוספים.

ביום חמישי כינס הבעלים יואב כץ ישיבת הנהלה שבה שוב עלו חילופי האשמות בין הנוכחים. את רוב חצי הביקורת ספג המנכ"ל אורן שטרלינג, שלטענת גורמים במועדון התבטא בצורה פוגענית כלפי חלק מהנוכחים. המאמן ניר קלינגר שנכח בישיבה הודיע כי הוא לא מוכן לשבת ביחד עם שטרלינג, ואז העביר כץ את הישיבה למשרד אחר, והמנכ"ל לא נכח בה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר