יובל רוסמן. אדום מזעם
יובל רוסמן. אדום מזעם

“ההתנהלות הבזויה והשערורייתית של רוזן ומכבי נמשכת”

יובל רוסמן, יו”ר עמותת לב אדום המנהלת את הפועל חיפה, תוקף את הבעלים של מכבי חיפה ג’ף רוזן, וזאת לאחר הודעתו של רוזן על כך שקבוצתו תתייצב לכל משחקיה למרות השביתה

פורסם בתאריך: 25.10.18 08:20

דם רע זורם בשבוע האחרון בין הפועל לחיפה למכבי חיפה, והסיבה לכך היא החלטתו של הבעלים של מכבי ג’ף רוזן לשבור את השביתה שעליה הכריזו ראשי קבוצות הליגה הלאומית ולהתייצב למשחקים כרגיל.

כזכור, רוזן הורה למנכ”ל הקבוצה אסף רוזנבלט, שתמך בשביתה, להופיע למשחקי הליגה והגביע בניגוד לכל הקבוצות האחרות שבחרו לא להתייצב למשחקים. מכבי אף עזבה את קבוצת הווטסאפ שפתחו ראשי הקבוצות לטובת המאבק.

ביום שלישי תכננה מכבי להתייצב למשחק החוץ מול אליצור קרית אתא במסגרת המחזור השלישי, אך שעות ספורות לפני כן הודיע האיגוד כי המחזור כולו נדחה ליום ראשון הקרוב.

 

 

“ההתנהלות הבזויה והשערורייתית של רוזן ומכבי נמשכת”, תוקף יובל רוסמן, יו”ר עמותת לב אדום המנהלת את הפועל, את היריבה העירונית, “רוזן מתבלבל, הוא שכח שהקבוצה שלו ירדה ושהיא משחקת בליגה הלאומית ולא לליגת העל. מכבי לא מתנהלת לפי ערכים, ואפילו אנשיה לא מאמינים איך היא מתנהלת”.

בשלב זה לא ברור מתי תחזור הליגה הלאומית לפעילות. יצוין כי מכבי מתכוונת להתייצב לכל משחקיה למרות שהקבוצות האחרות אינן מתכוונות להופיע, והדבר יגרום להן לספוג הפסד טכני. יצוין כי במכבי מסרבים להגיב לכל פנייה בנושא זה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר