אסף רוזנבלט. הוא דווקא הצביע בעד השביתה
אסף רוזנבלט. הוא דווקא הצביע בעד השביתה

שוברת שביתה: מכבי תתייצב למשחק בקרית אתא

למרות השבתת הליגה הלאומית הודיעה מכבי חיפה הודיעה לאיגוד הכדורסל כי הוא תופיע הערב למשחק החוץ מול אליצור קרית אתא. אם היריבה לא תתייצב למשחק תזכה הקבוצה בניצחון טכני

פורסם בתאריך: 23.10.18 09:44

מכבי חיפה יוצאת נגד כל קבוצות ליגה לאומית ושוברת את השביתה. הקבוצה הודיעה לאיגוד הכדורסל כי הוא תופיע היום (שלישי) למשחק החוץ מול אליצור קרית אתא, וזאת למרות שכל שאר הקבוצות לא התייצבו למשחקי הליגה וגביע המדינה בשבועיים האחרונים.

ראשי קבוצות הלאומית זועמות על הבעלים של מכבי ג'ף רוזן וחוששות ששבירת השביתה תשים סוף לרצונם לשנות את מספר העולות לליגת העל מקבוצה אחת לשתיים. יצוין כי מנכ"ל הקבוצה אסף רוזנבלט תמך בשביתה, אך רוזן קבע שמכבי לא תצטרף אליה. בענף הכדורסל מתקשים להבין את נצעד של רוזן מפני שמכבי היא אחת מהקבוצות שעשויות להרוויח משינוי מספר העולות.

 

 

בקבוצה מתעקשים שלא להגיב לכל שאלה בעניין, ודובר איגוד הכדורסל אישר ל"כלבו – חיפה והצפון" כי "מכבי חיפה אישרה כי היא תופיע למשחק הליגה".

לאחר הודעתה של מכבי ישלח הערב איגוד הכדורסל שופטים לקרית אתא, ואלה ימתינו 20 דקות לקבוצה המארחת, אך כשזו לא תתייצב למשחק הם ישרקו לסיומו. מכבי אמנם תזכה בניצחון טכני, אך רק ימים יגידו אם לאורך זמן יהיה זה ניצחון או הפסד.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר