ג’ף רוזן. התנהלות לא ברורה (צילום: צלמוס)
ג’ף רוזן. התנהלות לא ברורה (צילום: צלמוס)

קבוצות הליגה הלאומית נגד רוזן: שבר שביתה

ראשי הקבוצות בלאומית, שהכריזו על השבתת הליגה ועל אי הופעה למשחקי גביע המדינה, זועמים על הבעלים של מכבי חיפה ג’ף רוזן שלא הודיע על אי התייצבות למשחקי גביע המדינה

פורסם בתאריך: 21.10.18 13:42

הבעלים של מכבי חיפה ג’ף רוזן חטף השבוע גל של ביקורות מראשי קבוצות הליגה הלאומית לאחר שמכבי שברה את השביתה שעליה הוכרז באופן רשמי לפני כשבועיים. את רוב הזעם סופג המנכ”ל אסף רוזנבלט, שייצג את רוזן בפגישה שבה דנו ראשי הקבוצות בשביתה. לטענת גורמים בליגה הלאומית, בפגישה הצביע רוזנבלט בעד השביתה, אך בניגוד לראשי הקבוצות שאמרו את דברם בעניין הוא לא ביקש את רשות הדיבור, וההחלטה על השביתה התקבלה פה אחד.

בינתיים יצא רוזנבלט עם מכבי למסע המשחקים השנתי בארצות הברית, ולפני שבוע התקיימה ישיבה נוספת של ראשי הקבוצות שבה הוחלט כי קבוצות הליגה הלאומית לא יתייצבו למשחקיהן במסגרת גביע המדינה. רוזנבלט, שלא נכח בישיבה אך עודכן כל העת בטלפון, הבהיר לראשי הקבוצות כי רוזן דורש ייעוץ משפטי בנושא ורק לאחר מכן הוא יחליט בעניין.

 

 

מכבי היא אחת מהקבוצות שאמורות להרוויח מהדרישה להגדיל את מספר העולות לליגת העל לשתי קבוצות, ולכן התנהלותו של רוזן אינה מובנת. איגוד הכדורסל הודיע על סילוקן של קבוצות הליגה הלאומית מגביע המדינה, למעט מכבי. האיגוד לא קבע מועד למשחקי הגביע, אבל ראשי הקבוצות בלאומית מצפים שאם השביתה תימשך יחליט רוזן שמכבי לא תופיע למשחק.

במכבי סירבו להגיב לדברים.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר