שגריר ישראל באוסטרליה מארק סופר (בשחור) מוביל את הרכיבה (צילום: פינקוס קייליך, אגודת ידידי רמב"ם באוסטרליה)
שגריר ישראל באוסטרליה מארק סופר (בשחור) מוביל את הרכיבה (צילום: פינקוס קייליך, אגודת ידידי רמב"ם באוסטרליה)

שגריר ישראל באוסטרליה רוכב למען רמב"ם

שגריר ישראל באוסטרליה מארק סופר השתתף עם עוד 80 רוכבי אופניים באירוע רכיבה באזור מלבורן במטרה להעלות מודעות ולגייס מימון למחקר שנערך בקריה הרפואית רמב"ם ועוסק בניבוי ובמניעת מוות פתאומי לבבי

פורסם בתאריך: 12.11.18 10:28

אירוע רכיבת אופניים בהשתתפותם של יותר מ-80 רוכבים נערך בשבוע שעבר באזור מלבורן, באוסטרליה, במטרה להעלות מודעות ולגייס מימון למחקר שנערך בקריה הרפואית רמב"ם ועוסק בניבוי ובמניעת מוות פתאומי לבבי (Sudden Cardiac Death) בילדים ובצעירים. בתום האירוע גויסו אלפי דולרים אוסטרליים למען המטרה.

את האירוע יזמו אגודת ידידי רמב"ם באוסטרליה בראשותה של ורד הראל ומועדון רוכבי האופניים מכבי במלבורן כחלק מחגיגות ה-70 למדינת ישראל. את הרכיבה, שהתקיימה במסלול של 50 ק"מ, הוביל שגריר ישראל באוסטרליה מארק סופר, שציין באירוע את הקשר שלו עם בית החולים שבו נולדו שניים מנכדיו. באירוע השתתף גם חבר הפרלמנט האוסטרלי דיוויד סאות'וויק ובכירים בקהילה היהודית.

 

 

"רמב"ם הוא אחד מבתי החולים החשובים בישראל והוא מספק שירותי רפואה לכמעט רבע מאוכלוסיית ישראל", אמר השגריר סופר באירוע, "כבית החולים הגדול בצפון מדינת ישראל יש לו אחריות ייחודית בעתות חירום, וחשיבותו רק הולכת וגדלה".

 

שגריר ישראל באוסטרליה מארק סופר, דיוויד סאות'וויק מהפרלמנט האוסטרלי ויו"ר אגודת ידידי רמב"ם באוסטרליה ורד הראל (צילום: פינקוס קייליך, אגודת ידידי רמב"ם באוסטרליה)

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר