האירוע לזכרה של מאשה זוראייב
האירוע לזכרה של מאשה זוראייב

ערב לזכרה של מאשה זוראייב ייערך בבית גלריה

נגנית הרחוב החיפאית מאשה זוראייב הלכה לעולמה לפני כארבעה חודשים בגיל 24. ביום חמישי יערכו חבריה ערב לזכרה בבית גלריה בעיר התחתית. בן זוגה דייב לייבוביץ': "היו לה הרבה תכנונים עם המוזיקה ועם האמנות שלה, אבל היא לא הספיקה ליישם את כל מה שהיא יצרה"

פורסם בתאריך: 9.1.19 11:21

ערב לזכרה של נגנית הרחוב החיפאית מאשה זוראייב, אשר נפטרה לפני כארבעה חודשים והיא בת 24 בלבד, יתקיים מחר (חמישי) בשעה 20:30 בבית גלריה ברחוב העצמאות 92 בעיר התחתית. זוראייב, שהיתה ידועה בכינויה קאגו בדג'ר, היתה אחת מהדמויות המזוהות ביותר עם רחוב מסדה, ומאז שעברה להתגורר בחיפה בשנת 2012 היא עבדה לפרנסתה כנגנית ברחובות הכרמל.

יוזמי הערב הם חבריה של זוראייב דובי שיפמן, האמנית רביד רובנר והגיטריסט דייב לייבוביץ', הידוע בכינויו Dave zombiehead,  שהיה בן זוגה. הכניסה לאירוע תהיה חופשית וישתתפו בו 12 אמנים שיחלקו זיכרונות מזוראייב, ישירו וינגנו שירים לזכרה. כך למשל האמן טרוי יופיע על הבמה עם קטעי השירה שבהם הוא שילב את קולה של זוראייב, ולייבוביץ' ועמי סול יספרו סיפורים עליה.

במסגרת האירוע יתקיים גם איסוף תרומות למען בעלי חיים, שכן זוראייב היתה גם פעילה למען בעלי חיים. התרומות יועברו לחנות החיות Dogs and Cats ברחוב הרצליה במטרה לממן אוכל לחתולים בשכונת הדר.

 

 

"מאשה היתה מוזיקאית בולטת ודמות מוכרת מאוד ברחוב מסדה. הרבה אנשים הכירו אותה וזוכרים אותה לטובה מהרבה סיטואציות", מספר לייבוביץ', שמזמין את כל מי שהכיר את זוראייב ומעוניין להשתתף בערב לזכרה ליצור איתו קשר. "היא היתה בת הזוג שלי במשך שלוש שנים וגיטריסטית בלהקה שלי", הוא מוסיף, "עבדנו חזק על מוזיקה וגם על מוזיקה מקורית שלה, והיו לה הרבה תכנונים עם המוזיקה ועם האמנות שלה, אבל היא לא הספיקה ליישם את כל מה שהיא יצרה. מותה הוא אבידה גדולה, וחבל שלא הספקנו לעשות הרבה דברים ביחד".

בעתיד הקרוב מתכנן לייבוביץ' ליצור סרט דוקומנטרי על זוראייב ולשלב בו את המוזיקה שהם הספיקו להקליט ביחד.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. Babeb

    עד עכשיו אף אחד לא אומר איך נפטרה גם אם זה התאבדות וגם אם זה סמים ברגע שמדברים עליה בעיתון זה כבר הופך לעניין ציבורי ולציבור יש זכות לדעת איך בדיוק מתים בגיל 24

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר