מאשה זוראייב (צילום מתוך דף הפייסבוק של קאגו בדג'ר)
מאשה זוראייב (צילום מתוך דף הפייסבוק של קאגו בדג'ר)

מאשה זוראייב, מהדמויות הידועות במסדה, הלכה לעולמה

נגנית הרחוב מאשה זוראייב, אחת מהדמויות המזוהות ביותר עם רחוב מסדה בחיפה הידועה בכינויה קאגו בדג'ר, הלכה לעולמה בגיל 24. רק לפני ימים אחדים היא סיפרה: "הסיבה שאני עושה מוזיקה היא כדי להגיע לאנשים עם המסרים שלי - הטבעונות, החופש, האהבה"

פורסם בתאריך: 14.9.18 21:06

מאשה זוראייב, נגנית הרחוב ואחת מהדמויות המזוהות ביותר עם רחוב מסדה בשכונת הדר בחיפה, הלכה לעולמה בגיל 24. זוראייב, הידועה בכינויה קאגו בדג'ר, נפטרה בתל אביב, וגופתה הועברה למכון הפתולוגי בתל אביב. על מועד הלווייתה תפורסם הודעה.

זוראייב נולדה וגדלה בסנט פטרסבורג שברוסיה להורים מוזיקאים קלאסיים. בגיל 5 היא עלתה לארץ עם אמה והתגוררה ברמת גן ובתל אביב, ובגיל 18 עברה לחיפה בעקבות האהבה. מגיל 6 היא שרה עם חברי המשפחה – בוריס ופאבל צ'צ'יק – כנר ובנו הגיטריסט, נגני רחוב שהופיעו בכל הארץ. בגיל 9 היא קיבלה מהם את הגיטרה הראשונה שלה ולימדה את עצמה לנגן שירים של הביטלס, לד זפלין ולהקות רוק אחרות. בגיל צעיר היא התחילה לכתוב חומר מקורי משלה, שאחד מהם נקרא "צ'ארלי" – הכלב שלה שנמצא איתה מגיל 6 והיה לצדה בהופעות הרחוב שלה.

 

 

בשנת 2012, כשעברה לחיפה בעקבות האהבה, היא עבדה לפרנסתה כנגנית ברחובות הכרמל והתגוררה בהדר. כעבור שנה היא החלה לעבוד כמלצרית בבית הקפה דובי'ז של דובי שיפמן שלקח אותה תחת חסותו.

בשנים האחרונות היא היתה חברה בלהקת הזומבי הדז של בן זוגה, ובתחילת שנת 2018 היא הקימה את להקת גונזו ביחד עם שלושה חברים. הלהקה ניגנה ושרה חומר מקורי של מאשה, בעיקר באנגלית, ועבדה על הקלטת אלבומם הראשון. לעתים ניגנה זוראייב עם הגיטריסט החיפאי שמעון הולי. לאחרונה התקבלה זוראייב למיזם של מפעל הפיס שנותן במה לנגני רחוב בעלי חומר מקורי והיתה מיועדת להופיע ברחבי הארץ במסגרת התוכנית.

"הסיבה שאני עושה מוזיקה היא כדי להגיע לאנשים עם המסרים שלי – הטבעונות, החופש, האהבה", היא סיפרה לפני ימים אחדים, "החיים הם יפים, התברכתי בהרבה חברים יקרים, בבעלי חיים נהדרים (שלושה חתולים ושני כלבים; ג"ב) ובזכות לעשות את מה שאני אוהבת, שזה לנגן רוקנרול ולהופיע".

 

מאשה זוראייב (צילום מתוך דף הפייסבוק של קאגו בדג'ר)

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

13 תגובות
  1. מישהו

    בדרך כלל אנשים לא "הולכים ךעולמם" בגיל 24 סתם כי בא להם ללכת לשם.
    צישהי כתבה על הקיר בפייבבוק שלה שלפני כצה ימים צאשה פרסמה פוסט אזהרה מפני אדם שפוגע בנשים, הפובט נמחק ואז גם מאשה נמחקה. מישהו בודק את זה? יש לה חברים? יש עיתומות חוקרת? מישהו?

  2. עצוב. דווקא הטובים הולכים

    איזה חבל שאני לא אזכה להכיר אותה. מה קרה לה מה סיבת המוות?

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    סיפור עצוב. בחורה צעירה שעוד לא התחילה את החיים. היה מקום לכתוב מה קרה.

  4. גנאדי

    כתבה הזויה. אמירת חצי אמת = שקר. מה היא סיבת המוות או חשד לסיבה? האם השתמשה בסמים?

  5. יהי זכרה ברוך

    בחורה טובה הייתה. כל מי שהיה עובד במרכז הכרמל או סתם עובר שם הרבה היה רואה אותה מנגנת בצומת. הרבה כשרון ואומץ היה לה.

  6. HBA

    למה ישר סמים? למה ישר לחפש טוויסטים אפלים למקרה שאפל גם בלי התגובות של אנשים.היא היתה ואיננה עוד.היא היתה ילדה וזה עצוב ממש לאבד אישיות כזו כובשת.

  7. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    HBA – דווקא בגלל שזה אפל. אנשים בני 24 לא מתים בדרך כלל בנסיבות טבעיות, אז אנשים מתעניינים בסיבה. בכל אופן, הכרתי אותה ומאוד הצטערתי לשמוע על מותה..

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר