עינת קליש רותם. "אני מבקשת את אמונכם ואת סבלנותכם" (צילום מתוך חשבו הפייסבוק של עינת קליש רותם)
עינת קליש רותם. "אני מבקשת את אמונכם ואת סבלנותכם" (צילום מתוך חשבו הפייסבוק של עינת קליש רותם)

קליש רותם לעובדי העירייה: "נמצא דרך לשיתוף פעולה"

בעקבות כוונתו של ועד עובדי עיריית חיפה לשבות החל ביום שני הבא שלחה ראש העיר עינת קליש רותם מכתב לעובדים שבו היא כתבה: "גיליתי עובדים מקצועיים, אחראים, מסורים, בעלי רצון טוב ואהבה לעיר. ודאי שלא פיטרתי עובדי תברואה וגם לא סייעות"

פורסם בתאריך: 21.1.19 08:21

הבוקר (שני), יום לאחר הודעתו של יו"ר ועד העובדים בעיריית חיפה דוד וקנין על השביתה בעירייה שצפויה להתחיל בשבוע הבא, פרסמה ראש העיר עינת קליש רותם מכתב לעובדים שאותו היא שלחה במייל העירוני ושבו היא דוחה למעשה את טענותיו של הוועד.

"עובדות ועובדי עיריית חיפה יקרים", כתבה קליש רותם, "בימים האחרונים הוכרז סכסוך עבודה בעיריית חיפה. אני נושאת בתפקיד כחודשיים שבהם השקעתי מאות שעות ללמוד את המערכת ואת צרכיה הרבים והמגוונים. בין היתר אני לומדת את המבנה הארגוני כפי שמתחייב מתפקידי ומאחריותי הניהולית והציבורית. אל תשפטו לפי כותרות בעיתונים, וגם לא לפי שמועות. מי ששומע אותי מדברת, ללא מתווכים ולא דרך כותרות ברשת, שומע הרבה מילים טובות על עובדי העירייה. בזמן הקצר שבו אני מכהנת גיליתי עובדים מקצועיים, אחראים, מסורים, בעלי רצון טוב ואהבה לעיר. ודאי שלא פיטרתי עובדי תברואה וגם לא סייעות, כפי שנשמע ודווח בתקשורת ובהודעות שהופצו. אני נחושה לעשות הכל כדי לקיים ולשמור על סביבת עבודה מקצועית, אחראית, נעימה ומכבדת, כדי שחיפה תתחיל לפרוח ולצמוח, כלכלית, סביבתית ובריאותית ואוכל לעשות זאת רק בעזרתכם ובאמצעותכם".

 

 

את מכתבה סיימה קליש רותם במילים: "אנחנו, הנהגת העיר החדשה, בעד התארגנויות עובדים, בעד שמירה על זכויותיהם ובעד חיזוק עובדי העירייה. עם הערכה לוועד העובדים ולנציגיו, אני סמוכה ובטוחה שנמצא ביחד את הדרך לעבוד בשיתוף פעולה לטובת כולנו. אני מבקשת את אמונכם ואת סבלנותכם".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

14 תגובות
  1. רות

    בינתיים קאליש רק מוותרת על תקציבים ופרוייקטים, עוסקת במינויים מפוקפקים (+סגנים עודפים בשכר מוקע), מייצרת סכסוכים במקום לייצר יחסי עבודה (גם עם העובדים, גם עם השרים, גם עם התקשורת….), ולא מביאה שום תכניות חלופיות לכל מה שהיא ביטלה…

    לצערי הציבור ועירינו משמים את מחיר בחירתה של מועמדת אנונימית שסגרה הסכמים מפוקפקים עוד לפני הבחירות, ושכבר הורשעה בבית משפט – גם זאת לפני הבחירות – על עבירות בניה. עצוב.

  2. דני דין

    קאליש זקוקה לפועלי נקיון רבים כדי לנקות את הלכלוך בעיריה

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    היא צודקת הם התפטרו על דעת עצמם למרות תחינותיה.

  4. המנגנון רק פועל לטובת עצמו

    השאירה בתפקיד את נאמני יהב ומתפלאה שהם זורים הרס וכשל רב עוד יותר.
    זאת השורה התחתונה. ממהנדס העיר והגזבר ומטה יש הסתיידות..

  5. קליש עינת, דוקטור

    לאנונימית: קליש ממש התחננה, כן? פיטרה אותם ללא שימוע, וגם השמיצה את עובדי העיריה בשבתרבות. קליש עוסקת בהשמצת כל מה שזז במקום לייצר יחסי עבודה

  6. קליש פרובוקציה וכלום מעבר

    אדם חכם בכלל לא היה מתבטא כך בקשר לעובדים ולא בקשר לנושאים אחרים כמו משרדי ממשלה ("הרכבל זל"… ו… אין מטרונית, שבו בפקק).
    אדם טיפש גם לא יצליח להתפתל ולצאת מההתבטאויות האומללות של עצמו.

  7. אזרחית העיר חיפה

    אפילו מוקד 106 – שתיפקד נהדר – כבר לא נותנים מענה לפניות האזרחים. כל הכבוד לקליש – הרסה בחודשיים כל חלקה טובה

  8. משה

    אינה אומרת חד משמעית שאף עובד לא יפוטר או פוטר לשון חלקלקה עוד תתגעגעו לעונה יהב

  9. חבל...

    "אני לא חושב שיש עוד מישהו בחיפה שמבין את ההכרזות וההחלטות של קליש רותם מאז היבחרה, ודי בטוח שגם היא לא מבינה כלל את ההשלכות של הצהרותיה ומעשיה. בהיעדר חלופה מהירה אחרת למטרונית הרכס, אנחנו עוד נבכה על כך שנים רבות. להרוג תוכניות קיימות זו חוכמה קטנה, להביא פתרון חלופי ומעשי זו חוכמה הרבה יותר גדולה. כרגע גם הלך הפתרון וגם הלך הכסף"

  10. שרון זינה

    אל תקשיבו למה שאומרים ברשת?? את אמרת בשבת תרבות שאת מופתעת מגודל הרקבון. אמרת את אותו הדבר בראיון לרדיו חיפה!
    אז בואי נתחיל מלהודות שאמרת דברים שעדיף שלא היו נאמרים ותפסיקי להאשים אחרים בטעויות שלך.
    אני שמחה לראות שהוועד לימד את קליש את השיעור הראשון בתפקידה – את זקוקה לעובדים שלך, אז תתחילי לכבד אותם! עכשיו אפשר להתחיל לעבוד.

  11. דין דין

    עיר ללא עיריה כמו בריכה ללא מים. תקפוץ פנימה ת2בל צכה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר