ארי רון ז”ל (צילום: ירון קמינסקי)
ארי רון ז”ל (צילום: ירון קמינסקי)

בקיבוץ מגידו סירבו לקבור את ארי רון, מאייר הספר "איה פלוטו"

ארי רון, שגם עיצב את משחק הקלפים טאקי, היה בעבר חבר הקיבוץ. ממגידו נמסר: “בית העלמין נמצא בתפוסה כמעט מלאה וצריך לשרת את הקהילה עוד שנים רבות”

פורסם בתאריך: 5.4.17 15:59

קיבוץ מגידו סירב לקבור בבית העלמין שלו את חבר הקיבוץ לשעבר, המעצב הגרפי ארי רון, המאייר של הספר המיתולוגי “איה פלוטו” שאותו אייר בזמן שגר במקום. רון נפטר בסוף השבוע שעבר בגיל 85 מדום לב ונקבר ביום שני בבית העלמין תל רגב.

מקיבוץ מגידו נמסר בתגובה: “אכן התקבלה פנייה ממשפחתו של רון לקבור אותו בקיבוץ, אך לצערנו הרב נאלצנו להשיב בשלילה. רון ז”ל היה חבר קיבוץ מגידו בשנות ה־50 במשך שנים לא רבות, ויש לנו הערכה לאדם, לפועלו ולתרומתו הרבה למורשת הקיבוץ. בשנים האחרונות הופנו אלינו פניות רבות מבני משפחה של חברים לשעבר שתרמו רבות לקיבוץ וביקשו שיקירם ייקבר במקום. בדיונים שקיימנו דחינו את הבקשות. לנוכח פנייתה של משפחת רון החליטה הקהילה לא לעשות איפה ואיפה, וגם הפעם נאלצנו לדחות את הבקשה. הנסיבות לסירוב הבקשות נובעות לצערנו מכך שבית העלמין של הקיבוץ נמצא בתפוסה כמעט מלאה וצריך לשרת את הקהילה עוד שנים רבות. בקשות הקיבוץ מהגורמים הרלוונטיים להגדיל את בית העלמין נענו עד כה בשלילה”.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עודד אבר של עופר,עידו,עמיר,סבא של מאיה,יונתן,זוהר ואדם.

    ספר אייקוני של אדם חביב ונעים הליכות בצד איש מקצוע מעולה.יהי זיכרו ברוך.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר