שוק הפשפשים (צילום: צבי רוגר. למצולמים אין קשר לכתבה)
שוק הפשפשים (צילום: צבי רוגר. למצולמים אין קשר לכתבה)

בעקבות הפרסום ב"כלבו": הוסרו שמות המשתתפים ביריד הפשפשים

לאחר הפרסום ב"כלבו - חיפה והצפון" על בעלי חנויות שזועמים על עיריית חיפה שהודיעה כי הם ישתתפו ביריד הפשפשים למרות שאין להם כל כוונה לקחת בו חלק, חששו בעירייה מפני גל של תביעות והסירו את שמות החנויות מההודעה על קיומו של היריד

פורסם בתאריך: 18.4.19 17:26

בעקבות הפרסום ב"כלבו – חיפה והצפון" מוקדם יותר היום (חמישי), עיריית חיפה הסירה מפרסומיה את שמות החנויות המשתתפות ביריד הפשפשים שיתקיים בחול המועד פסח בשוק הפשפשים.

כזכור, העירייה פרסמה בדף הפייסבוק שלה כי בימים ראשון-רביעי יתקיים יריד פשפשים, וזאת זמן קצר לאחר ביטולו של יריד הווינטג' בטענה שאין תקציב לקיימו. לפרסום צורפה רשימה ארוכה של חנויות שישתתפו ביריד, והדבר הוביל לתלונות קשות של בעלי חנויות שטענו כי הם לא ישתתפו ביריד, דרשו להסיר לאלתר את שמם מהפרסום וקבעו כי מדובר בהטעיה מצדה של העירייה. "אני מצפה שיורידו את שמי מהפרסום", אמרה שירלי גיל מחנות הבוטיק בקיבוץ שער העמקים, "מבחינתי מדובר בהטעיה. כל מה שהם מנסים לתאר לא יהיה. מעבר לזה, החנויות שהיו אמורות להשתתף ביריד הווינטג' שהתבטל יהיו פתוחות בחול המועד ומצפות שיבואו אליהן ולא לשוק הפשפשים. אני חוזרת ואומרת – יש כאן הטעיה".

 

 

יפה עטיה מחנות יפה שתיים בקרית אתא אמרה: "הופתעתי לגלות ששמי מופיע בהודעה, שבכלל מתקיים יריד ושאני מזמינה אנשים אלי לשם, וכל זאת בזמן שאני מודיעה כבר שבוע לקהל הלקוחות שלי שלא אהיה ביריד שבוטל אלא בחנות שלי. עכשיו הנזק הוא כפול – אחרי שכבר הזמנו אנשים ליריד הווינטג' היינו צריכים לפרסם שהוא בוטל, ומה שיקרה זה שכל הלקוחות שהיו צריכים לבוא אלינו לחנות בחול המועד ילכו לשוק. אני לא יודעת מה הם ימצאו שם אבל בטח שלא אותי".

חיה גולדמן מעליית הגג במודיעין אמרה: "קורה פה משהו שהוא לחלוטין לא תקין. היום פתאום ראיתי שמשתמשים בשם שלי כדי לפרסם את היריד. זה לא מקובל בכלל. אני לא משתתפת ביריד הזה ולא רוצה להטעות את הלקוחות שלי. זה לא תקין ומישהו צריך להפסיק את זה".

בעירייה חששו מפני גל של תביעות מצד בעלי החנויות, ולאחר הפרסום ב"כלבו – חיפה והצפון" העלו פוסט חדש שבו לא צוינו שמותיהן של החנויות שישתתפו ביריד הפשפשים.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. לא יאמן איזה חלטורה

    האם ידו של העוזר המוכשר ניר שובר בעניין?
    ליצני החצר מוציאים הודעות ויקבלו תביעות שכספי הארנונה שלנו יצטרכו לממן?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר