בית הספר חוגים החדש (צילום: ועד הורי בית הספר חוגים)
בית הספר חוגים החדש (צילום: ועד הורי בית הספר חוגים)

החל מיום שני: שביתה בבית הספר חוגים

ועד הורי בית הספר חוגים הודיע על השבתת בית הספר החל מיום שני ועד להודעה חדשה. "לאחר דיונים רבים, תכתובות והבטחות שניתנו לנו, לא נעשה דבר והמצב נשאר בעינו, ללא פתרון כולל והולם לתלמידי בית הספר והוריהם בנושא התחבורה ומתקני הספורט", כתב הוועד להורים

פורסם בתאריך: 11.5.19 18:54

ועד ההורים בבית הספר חוגים הודיע על השבתת בית הספר החל מיום שני. במכתב ששלח הוועד ביחד עם ועד ההורים היישובי נכתב: "בצער רב, לאחר דיונים רבים, תכתובות והבטחות שניתנו לנו, לא נעשה דבר והמצב נשאר בעינו, ללא פתרון כולל והולם לתלמידי בית הספר והוריהם בנושא התחבורה ומתקני הספורט  לפיכך אנו מודיעים בזאת על השבתה כוללת של בית הספר עד החלת פתרון כולל לכלל התלמידים כפי שהובטח".

הוועד ביקש מההורים לא לשלוח את ילדיהם לבית הספר מיום שני "ועד הודעה חדשה".

 

 

כזכור, לפני שבועיים, לאחר חופשת חג הפסח נפתח בית הספר חוגים במשכנו החדש ברמת הדר. על החגיגה העיבה העובדה שהתחבורה הציבורית לבית הספר אינה נותנת מענה הולם ומספיק לצורכי התלמידים, שחלקם נאלצים לצעוד ברגל יותר מחצי שעה כדי להגיע ללימודים. הוועד איים להשבית את בית הספר, ומעיריית חיפה נמסר בתגובה: "העירייה פעלה וממשיכה לפעול מול כל הגורמים הרלוונטיים וחברת אגד בנושא ההיסעים לבית הספר חוגים וממנו בעקבות העתקת בית הספר למבנה החדש. במסגרת זו פעלה העירייה להארכת מסלולי קווי אוטובוס מכרמליה עד לבית הספר. נוסף על כך מעמידה העירייה לרשות התלמידים אוטובוס הסעות נוסף לצורך תגבור, אשר יוצא משכונת כבאביר, ממשיך לשכונת כרמליה ומשם מגיע לבית הספר. יש לציין כי מבדיקה שנערכה עולה שמספר התלמידים שעשה היום שימוש בהסעה המאורגנת שהציבה העירייה היה קטן מהצפוי. בהתייחס להיסעים בחזרה מבית הספר, קו 87 שאמור להסיע תלמידים לשכונת עין הים דרך שכונת כבאביר וכרמליה לא פעל היום כנדרש, ובעקבות כך מתבצעים בדיקה ובירור מול אגד לפתרון התקלה".

היום כאמור מימש ועד ההורים את איומו, ובית הספר יושבת מיום שני. יו"ר ועד ההורים בחוגים אילנה דיחנו: "לצערנו אנחנו נאלצים להשבית את בית הספר בגלל העירייה. פנינו אליהם כבר לפני ארבע שנים, שוב לפני חצי שנה וגם כשבית הספר עבר למבנה החדש ברמת הדר, והעלינו כמה נושאים שלא טופלו, ובהם קווי האוטובוסים שלא הותאמו לתת מענה לבית הספר החדש. לפני המעבר שכן בית הספר במרכז הכרמל שהוא אזור נגיש מאוד, ועכשיו הוא נמצא באזור מרוחק יותר. אם בעבר הגיעו התלמידים תוך רבע שעה לבית הספר באוטובוס, הרי שעכשיו זה כבר התארך ל-50 דקות ולפעמים אף יותר. ביקשנו מהעירייה להסדיר את קווי האוטובוסים אך עד היום לא קרה דבר. לאחר חופשת הפסח שקלנו לא לעבור לבית הספר החדש בגלל הבעיה שנוצרה עם ההסעות, אך ניאותנו לבקשת העירייה לא להשבית את שמחת המעבר ולתת להם שבוע הזדמנות להיערך לשינוי. עבר שבוע, עברו שבועיים, אמרו לנו שייפגשו איתנו, ושוב לא שמענו מהם".

מה ביקשתם מהעירייה?

"ביקשנו שיוסיפו עוד תחנות לאוטובוסים ושיתגברו את הקו שמגיע לבית הספר. היום הצפיפות באוטובוס היא גדולה מאוד ותלמידים נדחקים. יש אפילו תלמידים שעומדים על רגל אחת במשך כל הנסיעה. אני כבר לא מדברת על ההיבט של אי הנוחות אלא על ההיבט של בטיחות בנסיעה. זה מסוכן מאוד ומתכון לאסון. כשאין אוטובוס בשעה המתאימה התלמידים צריכים ללכת ברגל, ואז לוקח להם כמעט שעה להגיע לבית הספר. למה העירייה לא מתייחסת אלינו? בצער רב ולאחר שכלו כל הקצין הודענו על השבתה".

תגובת העירייה תפורסם לכשתתקבל.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. חיפאי מתוסכל

    ביום עצמאות ארגנו הכל ברחוב העצמאות אבל שכחו כיצד להניע 50000 איש ללא תחבורה או הסעות והסתמכו על 2 קרונות כרמלית. הנה שוב שכחו לתכנן את הסעת התלמידים. משהו לא חושב עד הסוף ושוכח מרכיבים בסיסיים

  2. סמי

    לא מבין, למה אי אפשר לארגן הסעות בתשלום לתלמידי ביה"ס. משהו שיצא בשעה קבועה ויאסוף את התלמידים בלבד?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר